gabi84 Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Lurer litt på hvordan dere skal dele på permisjonstiden? Hvor lenge vil pappaen være hjemme....
Lille nuffe Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Hei! Jeg skal være hjemme i 48 uker, og far i 6 uker.
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 jeg skal være hjemme i 6 mnd, pappan i 4 =0) Var hjemme 1 år med førstemann (seff. minus fars 5 uker, men da hadde jeg ferie).
twoboys & a girl Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Jeg skal være hjemme hele permisjonen, tar full tid. Far tar fri innimellom, for å avløse meg litt.
Tussa og Sofie Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Jeg tar 38 uker og far 6, jeg tar mine 5 ferieuker når far begynner sin permisjon. Han har avspasering hver fjerde fredag og kan spare opp slik at vi får endel langhelger sammen gjennom perm.tiden min.
*1+1=2 små* Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Både jeg og far er studenter, så er hjemme så lenge jeg orker:P Men kjenner jeg meg selv rett så er jeg ikke lenge hjemme uten å gjøre NOE......takler ikke å sitte og "bare" dasse hjemme. Er sykemeldt nå og merker at jeg begynner å bli sånn passe deprimert fordi jeg ikke får gjort noe:(
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 jeg skal ha 44 uker permisjon hjemme sammen med sambo, han er arbeidsufør så han blir hjemme sammen med meg og babyen i alle 44 ukene=)
pandabjørn Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 jeg blir hjemme ut permisjonstiden + etter det også..pappan tar ut de 6 ukene innimellom....
Mc Mum Skrevet 17. juli 2007 #9 Skrevet 17. juli 2007 Har termin 3 januar -08 og har planer og ønske om å være hjemme til august -09.Så starter jeg vel i 60% stilling.Har 100%,men vil nyte tiden sammen med mine to små,så lenge dette går økonomisk.Og det ser greit ut foreløpig:-)
Ranveig R Skrevet 17. juli 2007 #10 Skrevet 17. juli 2007 Veit ikkje, må sjå det litt an. Er framleis heime med førstemann (22 mnd), så eg det blir ikkje meir enn eingongsstønad på meg denne gongen. Ok for meg, men det er forferdeleg urettferdig at pappaen ikkje har rett på permisjon. HAN har jo jobba... Dumme, dumme system som straffar oss på den måten når vi har valgt å la småen vere heime lenger enn 10 mnd. Det økonomiske gir eg **** i, det har vi jo valgt sjølv, men at pappaen blir nekta permisjon når lillesøster kjem er surt.
sol og varme Skrevet 18. juli 2007 #11 Skrevet 18. juli 2007 jeg skal være hjemme i 9 mnd, så må jeg tilbake til skolebenken... pappa'n har ikke opptjent noen rett fordi han flyttet hit i desember og har ikke fått jobb ennå...så får se om han får seg noen dager likevel -er jo koselig det
prøvekluten+3små Skrevet 18. juli 2007 #12 Skrevet 18. juli 2007 tror jeg skal ta hele året denne gang..t.iden gikk liksom litt for fort sist synes jeg..pappan skal ha de obligatoriske pappaukene..
Vårenzia Skrevet 18. juli 2007 #13 Skrevet 18. juli 2007 Sist hadde jeg maks permisjon - men begynte å bli VELDIG lei av å gå hjemme og ikke ha noe "voksenliv" på slutten - så denne gang tar jeg 36 uker og far ca 8. Frø jeg begynner på jobb igjen tar vi en utenlangstur imens far tar ferie. Så får vi se om jeg tar min ferie før ekker etter pappas uker. Sist tok jeg ut ferie og var hjemme sammen med far - og det angra både han og jeg på. Han fikk ikke den sjansen pappapermisjonen bør være til å bli orntlig kjent med den lille, og derfor vil han også ta et par uker ekstra denne gang.
Ioren Skrevet 18. juli 2007 #14 Skrevet 18. juli 2007 Jeg skal ha 44 uker, + 7 uker ferie. Pappan er ferdig studert akkurat i det min permisjon går over, dvs at det kommer an på jobben hans hva han evt kan få da. Han vi uansett være hjemme 1 mnd av sommerferien hvis det går. Hvis ikke vil han uansett ha en større andel av permisjonen med 2.mann når den tid kommer, da er han forhåpentligvis godt etablert i jobb og det er enklere å vite hva man bør/kan gjøre.
Anele&Solstråla Skrevet 18. juli 2007 #15 Skrevet 18. juli 2007 Vært hjemme siden i slutten av juni og blir antageligvis sykmld. ut svangerskapet:( Så jeg tar 44 uker permisjon, tenker på å begynne på skole til høsten:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. juli 2007 #16 Skrevet 18. juli 2007 Vi skal dele nok så mye, jeg skal være hjemme noen månder først, 3 kansje, også skal vi prøve å få til 2 dager ene uka og 3 dager uka etter, slik at vi deler likt.. For jeg har en jobb hvor jeg må henge med, så jeg vil være på jobb en del også.. Og han vil så klart være sammen med babyen, så da har vi kommet fram til at vi gjør det sånn.. I allefall er det det vi tenker nå.. Kan jo hende ting endrer seg da.
shimonie Skrevet 18. juli 2007 #17 Skrevet 18. juli 2007 jeg skal ha permisjon fra skolen fra januar, t.o.m desember 08. men tenkte å ta spansk deltid mens jeg går hjemme.. må ha NOE å gjøre hehe. pappaen blir uføretrygdet snart, så han blir hjemme hele tiden! tror det er bra, så blir barnet godt kjent med oss begge! etter permisjonen vil jeg ta det siste halvåret på skolen, mens pappaen passer på barnet hjemme ( eller om vi velger barnehage da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå