Lotta med novembergutt Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Det er helt utrolig hvor mange tanker, følelser og små-planlegging denne babyventingen fører med seg Jeg har til og med begynt å skrive liste over navn Uansett - ville egentlig bare si at jeg har byttet nick fra Nathalie81. Syntes det navnet var så pent før, men glad jeg brukte det litt, for nå er jeg skikkelig lei det Så nå er det Linde:) Er ikke på lista mi over babynavn, men er såpass likt mitt eget navn, at det passer litt bedre som nick! Forresten utrolig vanskelig å finne seg et nick. De aller fleste er jo opptatte, ikke vil man være for åpen, og aller helst ikke et av disse babynavnene som alle andre bruker (pjokken, gullet, etc) Men - det spiller vel liten rolle uansett. Er jo så mange her inne, at man husker sjelden hvem som er hvem uansett. Jepps, det var den oppdateringen:) God ettermiddag til dere:)
Veslesnuppa Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Hei:) Jeg strever med dette nicket..... Kan du please forklare meg hvordan jeg bytter nick??? På forhånd takk;)
Lotta med novembergutt Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2007 Det kan jeg:) Gå inn på "din egen side" til venstre på siden her, også velger du "brukerinformasjon" Da kommer du til den siden hvor alle opplysningene om deg står, blant annet nicket ditt. Også kan du endre det der:) Veeeldig mange nick som er opptatt, så om du velger ett om er tatt fra før, så får du beskjed om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå