elle77 Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 min lille gutt på straks 3mnd vil ikke ha pupp idag. sist han spiste var kl.9 imorrest. etter det har han bare tatt noen få slurker og så begynt å gråte.han promper en del, sog gråter. så jeg regner med han har mage-ondt- men hvor lenge skal jeg la han gå uten mat...skal jeg gi han flaska?han har brukt skjold på puppen til for en uke siden, men vil ikke heller ha det....hva skal jeg gjøre?
*betty*spaghetti* Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Uff dette var vanseklig, Kan du ikke ringe helsestasjonen eller noe? Jeg har hatt det sånn med ungen min, men har tilbudt ofte og det er bedre med noen svelger enn ingen... Jeg tor det går bra om du venter til i morgen med og stresse med noe... Om han blir veldig veldig sulten spiser han jo tilslutt, du kan jo prøve med flasken om han vil ha det da:)
grå :) Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 han spiser nok bare han får ut det som gjør vondt.
3b@rnsmor-30* Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 anbefaler deg å prøve å massere magen hans litt jeg.. veldig forsiktig stryking på magen, samme vei som klokka går.. det skal hjelpe å få ting ut... massering under føttene også.. klemme litt og stryke under føttene setter også igang magen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå