lillebøll@ Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Noen erfaringar? Har drit vondt etter å ha blitt strippa, kor lenge kan eg regne med å ha det slik? f.eks.. :-) Og har det funka?
Kosel Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 auauau syntes det var spes ubehagelig å gå noen timer etterpå.. fikk en voldsom effekt. men når de kom med 5 min mellomrom og hadde gjort det hele dagen/kvelden...så stoppet det opp...GRRRRR
Aurora.m/nr.3 Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Jeg hadde "mensmurringer" fra jeg gikk fra legen til klokka åtte om kvelden. Da var det ca.5min mellom riene men de var ikke spesielt vonde. Var på føden, men jordmor sa at det kunne like godt stoppe opp. Da jeg kom hjem kl.22 hadde jeg så vondt at jeg måtte opp å gå. Vannet gikk 00.15 og gutten kom 01.05. Det var mine erfaringer, men hører også om de som ikke kjenner noe. Og som jordmora sa, så kunne det like gjerne stoppe opp. Du får bare håpe det beste!! Kanskje masere litt på den omtalte "puta" under foten, spise kanel, eller noen av de andre kjerringrådene. Det kan jo ikke skade... Lykke til!
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 ja det er vondt.. men funka ikke på meg. har fått det tre ganger nå.. har mye murringer og smerter i et døgns tid etterpå.. så dabber et sakte men sikkert av...
lillebøll@ Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2007 Ok, så delte erfaringer.. Spennande.. REgner egentlig ikkje med at det skjer så alt for mykje.. Etter å ha langt med varmepute på ein times tid er smertene allerede mykje betre.. Vondt når eg får kynnerar,men trur ikkje det er rier på gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå