Torpekjærringa Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 jeg kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg sååå sinnsykt!!! for et møkkavær å ha ferie i ........vil ha sol & sommer jeg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 enig med deg. Skal vi møtes på Gardermoen om om 2 timerså tar vi en restplass til et land med bare sol og sommer??? Jeg har passet mitt her jeg..Og bikinien henger rimelig tørr på knaggen på badet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå