Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 er nå 30+2 ifl ul termin,og ca 35 påmin egen utregning..baby har snudd seg,men jeg hadde blod i urin,ikke bare spor,men blod..hmm..hva kommer det av tro.ble litt satt ut å glemte spørre..og på skjemaet mitt står det L+1 og b+1 på urin..noen som vet??
*RutIetutt* Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Du kan ikke ha uvi da? Jeg får alltid blod i urinen når jeg har uvi...rart legen din ikke sa noe om det - det er jo ikke et bra tegn å ha blod i urinen...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 han nevnte ikke noe om det i hele tatt..hmm.. merkelige greier...
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 merkelig at han ikke har sagt noe. eventuelt kan du jo ringe et sted å spørre?? hadde blod i urin en gang jeg og, men siden jeg hadde hatt sex siste døgnet forklarte det hvorfor i mitt tilfelle... er du usikker kan du jo spørre på legevakten eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå