Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vår-/høstpose å anbefale? tenkte bruke det til lillegutt i stedet for dyne. Trenger da en pose som han kan bruke lenge, altså ikke bare for spedbarn. Og med hull til 5-punktsele.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en snugglebuggle (?) fra www.alexi.no. Veldig fornøyd, hatt den i 1,5 år til eldste. Finner også noen fine på dotedot.no (men de er litt dyrere). Evt kan man sy selv om man er så hendig. Jeg må finne en ny til lillebror for storesøster har knallrosa...

Skrevet

Å sy selv er ikke aktuelt ;)

Skrevet

Jeg kjøpte akkurat en OTH-pose (brukt, men "som ny") Den var knallfin og passet fint i vogna (ikke OTH). Veldig romslig og med hull til seler

:-)

Skrevet

Har en fleece-pose som snuppa har brukt i to år nå. Den kostet vel 600 kroner tror jeg. Den har to glidelåser for å regulere vidden, kan åpnes i bunn dersom knøttet sitter med sko på og den har hull til selene i sportsvogna samt snøring oppe så den blir god og lun. Den har antisklibelegg bak og den er vaskbar. Kjempefornøyd med den.

Skrevet

Gravenstein, hvilken pose er det da?

Skrevet

Vi har også buggysnuggle fra Alexi.no, kjempefornøyd !!!

Dei har så mange fine, og er kjempemyke og gode !

ANBEFALES! :)

Skrevet

Jeg har teutonia sin dunpose, der kan man ta ut "dynen" dersom det er varmt. Den kjøpte vi til førstemann og brukte den fra nyfødt og til hun ikke lengre trengte pose.

Veldig fornøyd med den.

Skrevet

hvilken vogn har du da?

Skrevet

Jeg?

Simo kombi og carena easy. Viktigst at den passer simoen.

Skrevet

Hei. Eg har simo termopose etter første, og brukt den kjempemasse. Veldig fornøyd med den da. Tar av overdelen og bruker bare liggedelen i vogna ellers og, så det ikke blir så hardt og ligge.

Skrevet

Vi kjøpte nån kjempe fin fleece posa på reflex i vår. Den e tilpassa sportsvogn, men kan brukes i bag også. Det gjor vi da. Den e kjempefin, og har ekstra for inni, som kan tas vekk.

Hull til 5-punktsele.

Kosta vel 800 trur æ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...