Gutt i magen! Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Hei, lurte på om noen her inne vet hvor og når man melder seg på barselskurs. Skal føde 21 okt på bærum sykehus, men har ikke fått noen tilbud. Er det noen andre her som skal??
Serial mom Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Hmmm.... Synes jordmora på UL snakka noe i et sånt kurs,at de tilbyr det på bærum(skal føde der en måned etter deg),men kan ikke huske hva hun sa ang. det. Ikke har jeg sett i pairene derfra heller,er litt sløv! Antagelig må du oppsøke dem selv,og melde deg på. blir sikkert raskt oppfyllt,så gjelder nok å være tidlig ute. Tror jeg skipper det,jo mindre jeg vet om alt som skal skje under fødsel,jo bedre!
JANUAR GLEDE Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Jeg har fått 3 barn i bærum sykehus. Jeg har vært på fødsel og barselkurs, ved helsestasjonen. fikk info. av jordmor på forhånd. Flått og lærerikt. fikk gode tips om smertstillende, noe som jeg hadde godt nytte av:) Nå skal få det i Bergen er nervøs for hva jeg møter=0 Spør jordmor om når det skal arrangeres. Hvis ikke din helse stasjon, kan hun ringe rundt og spørre om andre helse stasjoner skal holde en slik kurs. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå