3b@rnsmor-30* Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 regner her også.. lei jeg også ja... men vi har hatt 2 dager (søndag og mandag) med knallsol her da... så bør vel ikke klage..
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Har vært sol sånn innimellom her også, men jeg klager likevel! Vil ha sånn deilig hetebølge, for svingende! (
celodi Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 begynte å regne nå her!!!Men håper det ikke vare lenge..
3b@rnsmor-30* Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 ja.. er egentlig enig.... me så et sted at de meldte like mye regn i hele juli..
Torpekjærringa Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 elendig !! vil ha sånn vær som det var i går jeg !!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå