Gå til innhold

Kan fosteret ligg i dvale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt noe om at et foster kan ligg i dvale i 1 - 2 uker!

Flere som har hørt det?

Egne erfaringer?

Er det etter at man har testet positivt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Skrevet

leste om en jente på 1tri for en stund siden som opplevde dette.

så kanskje du skal skrive et innlegg der også så får du sikkert svar=)

Skrevet

Mener å ha lest om det en gang, men det var i se&hør eller noe slikt for i hvertfall 10 år siden, så jeg skal vel ikke være bombesikker i uttalelsene mine... Jeg mener å huske at mammaen var langt på veg når det skjedde.

Skrevet

Når jeg leser igjennom HI en gang til, så ser jeg at jeg sikkert ikke har lest om det samme ... for det jeg tenkte på var en type dvale som forekommer sent i sv.skapet og gjør at ungen muligens ikke våkner. Som et slags koma som stanser utviklingen av ungen...

Men her også hørt at det kan ta noe tid fra egget blir befruktet og det fester seg til livmoren og danner morkake, tror kanskje det er det du tenker på... Det er i hvertfall mulig at det "venter litt" med å feste seg.

Uff, så bidro jeg sikkert bare til mer forvirring her... Beklager!

Skrevet

Takk for svar!

Søkte på Kvasir : foster i dvale, og embryo i dvale og der sto det om flere som har opplevd det, og at flere leger sier at det går ann!

Skrevet

Jeg har min egen oppfatning av dette....og jeg tror at embryoet kan gå i dvale....

Grunnen til at jeg tror det er at det er mange her inne som får en termin som tilsier at en ikke skulle vært gravid når man har testet positivt, og derfor tror jeg personlig at det befruktede egget kan gå i dvale noen dager etter befruktning.....

men det er jo bare noe som jeg tror selv og som jeg ikke har lest noe vitenskapelig om!

Skrevet

Ja, tror på den teorien jeg også!

Jeg var på UL i går og vet nøyaktig EL dagen og jeg testet positivt!

Men legen sa at jeg var 2 uker kortere og at unnfangelsen skjedde 2 dager etter at jeg testet positivt på graviditetstest!

Noe jeg vet umulig kunne gå ann!

Skrevet

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...