melissa&baby:) Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Jeg vil at disse mase riene skal bli til ekte rier!!!!! NÅ!!!! Jeg har aldri følt meg så psykisk ubalansert før....nesten skummelt..... Forstår hvorfor de blir kalt MASE - rier jah.... Har gått med de konstant nå i en uke, lurer på å ringe en psykolog snart....... jaja, takk for at jeg fikk syte litt!! Herlig å få det ut:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Ja de føles skikkelig unødvendige, men du kan trøste deg med at du blir vant med å ha en del smerter pga disse, så fødselen går mest sannsynlig med mindre smerter enn den ville gjort hvis du ikke hadde maserier. )
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Uff en hel uke?... Jeg fikk mine første igår, (modningsrier, maserier..?) og det har vedvart hele natten igjennom. Akkurat smertefullt nok til at du ikke klarer å sove eller konsentere deg om en bok, tv eller noe annet... Jeg har 25 dager til termin så jeg må vel bare regne med å ha det sånn en stund jeg da...`? Buhuuu....
melissa&baby:) Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2007 ja det er ikke noe kjekt det der, håper baby kommer nå snart, lurer på om jeg skal ha meg litt med samboer i kveld, kanskje det blir til at fødselen starter......Har holdt meg unna sex i redsel for at tingene bare blir verre.... Kanskje d skjer i kveld da!! håpe...håpe...håpe...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå