G.I.H Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Ein tur på sykehuset, vart køyrt inn med ambulanse på søndagsmorgon og er no nettopp komen heimatt. Min 6.abort var eg egentlig ferdig med på fredagen, men på lørdagen så fortsatte smertene og det dukka opp feber.Iløpet av natta så forandra det seg til temmelig høg feber, og vart dermed innlagt. Var då oppe i 42 i feber, temmelig borte vekk. Legene på sykehuset kunne ikkje med sikkerhet seia om dette var pga aborten eller ikkje, for dei kunne ikkje sjå noko restar etter graviditeten. Så kvifor infeksjonen kom visste dei ikkje heilt, men no såg det ut til at antibiotikaen som eg fekk intravanøst har tatt knekken på det værste, skal heretter fortsette kuren med tabletter. Ingen sommerkos på meg på ei stund, har bl.a alkoholforbud i den nærmaste veka. Jaja veka går sikkert fort, og deretter er eg på beina igjen for fullt, og eg er forsåvidt klar for nye pp. Håper jo at tida mi her inne blir kortvarig, og at eg kjem tilbake til sofaen ganske så snart...Ha ein fortsatt god sommer...
viny Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Kjære G.I.H. dette var altså dråpen som fikk begeret til å flyte over. Nå må det altså være slutt på elendigheta dette er helt fryktelig. Skynd deg å bli frisk slik at vi kan følges over i de gravides rekker igjen, denne gangen skal det lykkes for oss vet du. Har lest en eller annen plass at det er lettere å bli gravid ette en antibiotika kur vet ikke hvorfor men det sies ihvertfall. Alkoholforbud det er jo greit men noe sæd og koseforbud har du vel ikke fått lengre enn kuren er. Nei man skal ikke fleipe med slikt men jeg vil så gjerne at vi skal kunne lykkes neste gang. Jeg har forresten svart deg angående berberis,gå inn på netspiren.dk så finner du den. Er du lur så bestiller du bare en flaske av gangen ellers så får du ekstra toll og en flaske er nok i kjempelang tid. Håper å høre hvordan det går med deg, tenker på deg you see. Klem og lykke til videre fra viny
bente69;) Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Dette var trist lesning G.I.H. Håper du fort som f er frisk som en fisk igjen. Så krysses det som krysses kan for at du er fort gravid igjen og at det svangerskapet varer i ca 40 uker:) Stooooor trøsteklem fra
evigoptimist Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Huff, dette var trist! Håper du kommer deg raskt igjen, og kan begynne spirejakten igjen=) Har også lest at man er mer fruktbar etter antibiotikakur - og også etter ma/sa - så nå har du iallefall naturen på din side!! Neste gang går det bra! stor klem fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Huff dette var ikke noe koselig lesning. Håper du kommer deg greit etter dette, og at dere lykkes fort igjen... Klem fra
*lillerosin* Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Å så trist! Håper du snart er på beina igjen og at alt går din vei! Masse lykke til
Dotten Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Huff. Stakkars deg. Ikke nok med at du nok en gang har mistet, men samtidig skal du i tillegg få en infeksjon, som var temmelig alvorlig. Ønsker deg masse lykke til og god bedring. Alkoholforbudet er vel ikke det verste håper jeg, men at du klarer å kose deg for det.... Stooor klem
skifer Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Huff og huff..alt du har vært gjennom.. Mange trøsteklemmer fra Skifer
gull-ønske Skrevet 24. juli 2007 #9 Skrevet 24. juli 2007 Nei å nei, er det ikke en grense for hva du må gå gjennom G.I.H ? Tenker på deg og ønsker deg god bedring og at du snart sitter tilbake på plassen din i sofaen i 9 gode måneder! Klem
G.I.H Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. juli 2007 Hei igjen alle supre damer her inne...Tusen hjartelig takk for medfølelse og oppmuntrende innlegg som dere har sendt meg, jammen er de gode å ha når det stormer som værst. Ellers så er eg og min mann for tida midt i ein konflikt med min datter på 16 år ifrå mitt forrige ekteskap, ho har flytta til sin far i aggresjon og nekter å kome heimatt, heilt umuligt å ha ein viss oppdragelse på ho når hennes far er einig med alt ho gjer,og ikkje minst støtter ho i alt ho gjer, og han gnir seg egentlig i nevene no når dette skjedde. Dette har egentlig gått i reprise med alle desse 4 særkulls tenåringsjentene våra, med ein gong me set foten ned for noko, så spring dei til dei andre foreldrene for å få trøst, og dei er klar for å ta imot. Heilt håpløs familiesituasjon egentlig, er berre så glad for at min mann og eg er fortsatt på talefot og har det godt ilag. Dere får unnskylde meg for å klage min nød til dere, men eg måtte berre få det ut. Jaja eg håper no at lykken snur snarest og at me har noko å glede oss over framover, det tar nemlig veldig på å ha motgang heile tida. Eg er heldigvis fortsatt optimist, og håper virkelig at eg klarer å få til ein spire til snart, eg har visst forresten EL no, eg har iallefall fått utslag på testen. Men er det ikkje litt tidlig sidan det er berre 14 dg sidan aborten starta???
gull-ønske Skrevet 24. juli 2007 #11 Skrevet 24. juli 2007 Kjære deg! Høres virkelig ut som det stormer rundt deg for tiden. Det er tøft å gå gjennom det du har gjort uten å ha familiekonflikter i tillegg. Håper ting roer seg ganske raskt. 16-åringer kan jo ofte ha behov for å rase ut litt. Men uten at jeg har egen erfaring på dette forstår jeg at det er veldig vanskelig når de bare kan spring et annet sted å få viljen sin (spes hvis x-mannen er en ivrig støttespiller i uenighet med dere). På tide at lykken snur litt ja! Ang. el. tror jeg ikke det er for tidlig. Det hender vel ofte at el blir forsinket etter en abort, men ikke alltid. Og 14 dager er jo egentlig akkurat til tiden. Håper dere er klare for å utnytte pos. test. Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå