Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 uff og uff....dumme meg...var på stranda igår (endelig litt sol mellom alle regndagene) og brukte selvfølgelig ikke solkrem før 1 time før jeg dro. At det går ann å ikke tenke lenger enn det nesa rekker....magen min ser ut som en rød ballong ;o(
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 hehe, sånn har magen min vært opptil flere ganger denne sommeren!Ikke bare magen heller for den saks skyld!
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Jeg gjorde samme tabben for noen uker siden, var kjempevondt, og smurte masse med fet krem etterpå, men hjalp ikke så mye.
*smula* Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Godt å høre at det er flere enn meg. Måtte jo bare på stranda igår når det var så fint vær. Egentlig ok at det ikke er sol i dag, så rekker solbrentheten å lege seg litt
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2007 Ja...og nå har jeg en knall rød ballong med 2 hvite lyskastere...iallefall sånn det ser ut. Må le av meg selv i speilet ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå