Gjest Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 han tar seg på det høyre øret hele tiden. men gråter ikke. kan han likevel ha ørebetennelse e.l.? dette har pågått noen dager nå.. hvordan går jeg forresten frem for å bytte fastlegen hans, slik at han ikke har min lege? det er så tungvint i og med at det er en halv time å kjøre, hun er der bare 2 ganger i uka, og man må alltid bestille så lenge i forveien...
Sentralstøvsugeren Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 I følge legen min kan de ikke lokalisere smerte før de er nærmere 3 år.....
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 mini også gjør dette.. har gjort det lenge... det er ofte en sammenheng mellom munn-vondt/kløe og øre.. (øre,nese hals) Kan være at tennene klør? Ørebetennelse pleier å føre med seg feber...
mamman til to prinsesser Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Kan være ørebetennelse selv om han ikke gråter, sover han godt om natten..ingen uro?? Ang fastlege, må du vel kontakte fastlegekontoret tror jeg.
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Han er jo 6 mnd nå, så kan jo være tennene, jeg tenkte ikke over det, men det er jo sant at det er en sammenheng der. Han klør jo fælt i munnen, og det er jo tiden for de første tennene nå egentlig. mamman til to prinsesser Han sover godt om natten, blir noen måltider da, men utenom det sover han veldig godt og tungt som alltid. Takk for svar!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå