Gå til innhold

Middagstips - pitabrød

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere noen gode forslag til hva en kan lage med pitabrød? Noe som både barn og voksne liker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøttdeig av kylling/karbonade eller vanlig med taco krydder?Evnt kylling strimler (okse kan bli for seigt)

Salat og hvitløks dressing?

nam nam..

Eller ost og skinke?

Hvis du har salat og dressing som basis kan det utroligste bli nam nam :=)

Skrevet

Vi pleier å varme pitabrød & servere med stekte kylling hamburgere/karbonader med salat, ost & rømme

Skrevet

vi lager ofte taco i pitabrød, det er også godt med kyllingbiter og salat og hvitløksdressing, eller ost og skinke med salat oppi.

Skrevet

ååå.. jeg vill å ha!!

men nurke mitt tåler verken ost eller salat:/ så kan nesten ikke spise noen ting..:(

Skrevet

Du kan lage pitapizza. Bruk pitabrød som bunn og legg på det fyllet som passer best :)

Skrevet

ja det glemte jeg,.. det er jo kjempegodt!!!

har laget det på jobb (SFO) flere ganger. superpopulært!!! Vi har div fyll også får de velge selv hva de vil ha på!!!

Skrevet

Vi bruker karbonadedeig, bearnaisesaus, isbersalat, mais, agurk og thousend island 0.3 dressing. I den rekkefølgen ja.. MMMMMM- Knallgodt!

Skrevet

Det hørs godt ut. Kankje jeg kan lage det idag.

Skrevet

Vi pleier å ha kjøttdeig i,med kjøttdeigsaus.Og knust chili og hvitløk,salat,dressing,mais og mannen bruker rømme istedet for dressing:)Veldig enkelt og veldig godt;o)Ellers er det godt med kylling i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...