Gå til innhold

Legen sa.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat vært hos legen på kontroll, og han sa at han synes det var usannsynlig at jeg kom til å gå til termin.... ( er 34 + 2 i dag i følge UL termin )...

Flere grunner til det.. magen min når helt opp til ribbena allerede, hodet har planta seg godt ned i bekkenet og har etter all sannsynlighet festet seg... har MASSE kynnere osv.

Litt skummelt og rart å tenke på at han kanskje kommer om en liten stund :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva mente han med det da? Trodde han det kom til å bli prematur. Det er jo de som har opplevd at fødselen har startet men fikk stoppet den og da gått helt frem til termin.Men du har jo bare tre uker igjen til uke 37, da er det jo innenfor normalen og føde så det er jo ikke lenge til. Du får ha masse lykke til. Jeg er i uke 37 og synes at det er rart at babyen skal komme snart også. Er kjempe spent og nesten klar, tror jeg...

Skrevet

Nei, han trodde ikke at det kom til å bli prematur, men at det kom i god tid før termin :)

Har jo bare 6 uker igjen til termin, så jeg synes jo at det føles som snart da, om han skulle komme før tiden :)

Skrevet

dette sa de til meg på sykehuset i begynnelsen av mai.. jaja, her går jeg , ti dager over tiden.. hehe

Skrevet

Ja, man vet jo aldri :)

De kommer når de kommer uansett :) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...