Joikaboll@ Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Var på treningsstudio i går for første gang på `nten år og hadde prøvetime. Skal trene i kveld med personlig trener som skal sette opp et program til meg. Men hvordan foregår dette da? MÅ bare gå ned noen kilo, og jeg har bare 7 uker på meg
LINDA*** Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Hvis du får valuta for pengene, gir han deg det du vil ha, når du vil ha det! Ellers hadde jeg klaga!! ;D
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Da bør h'n gi deg split prgram(tungevekter men kroppen er delt i 5og du må trene 5 ganger pr uke) eller basis program(hele kroppen trenes de basis musklene som skal til for at du skal få max uttelling)-ca 3 ganger pr uke.... i tilleg vil h'n nok få deg til å trene kondisjon. Evnt gi deg en kost plan.. LYKKE til det er kjempe gøy! Har akkurat fått program selv;) Trente gjennom basis prog i dag og er helt mo i kroppen-digg Er instruktør i sal, men trenger litt ekstra for å forme kroppen og brenne bort siste rest av fettreserver...
Joikaboll@ Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2007 Takk for svar, det blir nok trening 5 dager i uka i 7 uker, også får det bli 3 dagers uke etter det ;o)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 høres bra ut... da kan jeg anbefale deg basis programmet 3 ganger pr uke og kondisjon resten.. spennende å se hva h'n sier.. kom inn og fortell da;) lykke til!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Jeg fikk forresten beskjed om at etter 4 uker burde man se synlige resultater!! Kjekt å vite!
Joikaboll@ Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2007 Blir det noe resultater etter 7 uker da tro? Skal si fra i kveld jeg :-)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 17. juli 2007 #9 Skrevet 17. juli 2007 ja det bør det bli i hvertfal;) Lykke til...si at du vil ha max uttelling så får du nok det;9 det er slitsomt og hardt, men verdt det! Det er trening som gir VARIGE resultaer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå