Gå til innhold

Personlig trener, hva gjør h*n?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på treningsstudio i går for første gang på `nten år og hadde prøvetime. Skal trene i kveld med personlig trener som skal sette opp et program til meg. Men hvordan foregår dette da?

MÅ bare gå ned noen kilo, og jeg har bare 7 uker på meg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du får valuta for pengene, gir han deg det du vil ha, når du vil ha det! Ellers hadde jeg klaga!! ;D

Skrevet

Da bør h'n gi deg split prgram(tungevekter men kroppen er delt i 5og du må trene 5 ganger pr uke) eller basis program(hele kroppen trenes de basis musklene som skal til for at du skal få max uttelling)-ca 3 ganger pr uke.... i tilleg vil h'n nok få deg til å trene kondisjon.

Evnt gi deg en kost plan..

LYKKE til det er kjempe gøy!

Har akkurat fått program selv;)

Trente gjennom basis prog i dag og er helt mo i kroppen-digg

Er instruktør i sal, men trenger litt ekstra for å forme kroppen og brenne bort siste rest av fettreserver...

Skrevet

Takk for svar, det blir nok trening 5 dager i uka i 7 uker, også får det bli 3 dagers uke etter det ;o)

Skrevet

høres bra ut... da kan jeg anbefale deg basis programmet 3 ganger pr uke og kondisjon resten.. spennende å se hva h'n sier.. kom inn og fortell da;)

lykke til!

Skrevet

Jeg fikk forresten beskjed om at etter 4 uker burde man se synlige resultater!! Kjekt å vite!

Skrevet

Blir det noe resultater etter 7 uker da tro?

Skal si fra i kveld jeg :-)

Skrevet

Oi, så flott da.

Skrevet

ja det bør det bli i hvertfal;)

Lykke til...si at du vil ha max uttelling så får du nok det;9 det er slitsomt og hardt, men verdt det!

Det er trening som gir VARIGE resultaer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...