Dille og knærtn Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Våknet i 9-tia imårest av at jeg trodde jeg tissa på meg, sto opp, tissa og vasket meg. Men det fortsatte å renne\dryppe litt. Fant ut at det ikke kunne være jeg som tissa på meg, trodde det var vannet som holdt på å gikk. Etterhvert ringte jeg føden og har vært der på en liten sjekk nå. Baby hadde det bra og de mente det ikke var fostervann, men utflod som kom ut etter en par tester. Det var vanlig at mengden utflod økte på slutten av svangerskapet økte sa de og sendte meg hjem. Sitter her og får meg ikke helt til å tro på de, kan da umulig komme så store mengder utflod???? Noen som vet eller har erfaring med dette??
adriana78 Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 hei. Har opplevd selv at det kommer mer utflod på slutten av svangerskapet som er mye mer tynnflytende enn vanlig. Vet ikke hvordan de testet deg. Måtte du gå rundt en stund med bind på deg eller undersøkte lege deg? Da jeg fikk den siste babyen trodde de også at det var utflod men etter at lege undersøkte meg fant de ut at det var fostervannet som hadde gått. Jeg måtte gå rundt med bind i en time uten at det kom noe mer , trolig fordi babyen lå så lang ned i bekkenet. Men da det gikk ble det vått på lakenet og det rant nedover lårene mine så fra min side var det ingen tvil. Dessuten hadde jeg smerter. Jeg synes at om du er bekymret bør du på mytt ta kontakt med føden. det er ingen grunn til å gå rundt og bekymre seg når de kan/skal hjelpe. lykke til
melissa&baby:) Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Jeg slet med det samme, var til sjekk to ganger på føden for jeg ville ikke gi meg på at det var fostervann. Men alle tester var negative. Holdt på sånn i ca 2 -3 uker. Så snakket jeg med jordmor og hun sa at det var to fosterhinner, og den ene kan gå uten at det er farlig for baby, og da kan det komme vann....Ellers hadde hun ikke noe bedre svar, det var visst noen som fikk dette, ingen som hadde noen forklaring på det. Må si jeg ble litt irretert for de på føden sa hele veien at det var utflod eller urin, men jeg studerte dette leeeenge, og kan garantere at det ikke var det. Så det var litt deilig å få høre i fra jordmor det hun sa. Hun prøvde nå i hvertfall ikke å overbevise meg om at jeg tisset på meg hele dagene.....
Duracellgirl*prøver* Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 hørt om flere som har såpasse mengder utflod ja.. er visst like vanlig som at man ikke merker noe til økt utflod.. flere som har skrevet her inne om at det renner nedover lårene.. De ser det på sykehuset om det er fostervann eller utflod så du kan stole på at de har rett.
melissa&baby:) Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 men hvis du er usikker så må du ta kontakt med føden! Jeg lekte fostervann med førstemann, og da var det akkurat likt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå