LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Vært fri for varmt vann i tre uker nå. Nesten som på hytta jo, men slipper å gå i elva å hente da. :-) Varmtvannstanken røk, og førsta denne uka får jeg ny. Gleder meg til å kunne hoppe i duskjen når jeg føler for det ja! Har vært en orging uten like her, enten dusje på jobb, eller opp til mamma for å få tatt en dusj. Takk og pris for vannkoker og kattevask!
LINDA*** Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Hakke bytta truser siden påsken jeg %) Hakke hatt vaskepulver til vaskemaskinen... *douh!*
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2007 Huffa, har du bare èn truse du da? Eller mener du at du har alle på deg siden du skriver i flertall? Upraktisk om man ikke får vaska klær, å ha alle på seg samtidig liksom.
d",)~^~^~ Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Varmtvannstanken vår røyk sommeren for 2 år siden. Skjønner hvordan du har det :-)
LINDA*** Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 hehe... omg. Greit å bruke alle trusene på en gang. Så veit jeg hvor jeg har dem! Bare kjipt å ikke ha fått bytta til no rein truse...
♡ Rødhette ♡ Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Jeg er avhengig av og dusje.. Går ikke ut av huset hvis det er 2 dager siden jeg har fått vasket håret og dusjet ordentlig.. Forrige gang vi renoverte badet våres bodde jeg nesten hjemme hos mine foreldre og hos svigers.. he he... =) Bra vi har det fint sammen hele familien.., for da så de meg myyyyye..;o
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2007 Smart å ha alle på seg ja. Har vurdert det selv, men med mine hekkmål så kommer jeg meg da ikke inn og ut av dørene da, så jeg foretrekker skuffe-metoden. Men det du gjør da er å ta den ytterste innerst innimelloom, slik at du får rullert på trusene. Så om de ikke er reine så får du iallfall en følele av å ha noe nytt på deg.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. juli 2007 Er heldig stelt slik. Har en hårmanke av de skjeldne som ikke kan vaskes daglig. Ett par ganger i uka er nok. Men nå etter 5 dager gleder jeg meg til i ettermiddag ja, når jeg kan gå til mamma å få orden på flokene. Men merkelig det der, man merker ikke hva man har eller er vant med før man blir fri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå