Gå til innhold

bytte eller beholde de rommene vi har??

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann,

sitter å planlegger oppussing av soverommene til meg og croft. men så lurer jeg på om vi skal bytte rom .. jeg har nå det største og hun det minste.. strengt tatt så trenger ikke jeg det største.. jeg får plass til senga og trenings apparate mitt på det lille. og pulten som jeg skal bruke til studiene, kan stå på boden, har et stort og fint spisebord og en laptop jeg kan bruke på kveldene.

croft sover fortsatt i sprinkel senga, men skal etter hvert ha større seng og da er det greit om det er noe gulv plass igjen hehe..

hva synes dere?

mitt rom er nå 11 km2 og hennes 6 m2?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville bytta rom jeg. bare tenk når hun skal begynne å ha med venner hjem på besøk o.l...

like greit å bytte med en gang, sånn at det er i orden når du først skal pusse opp nå!

Skrevet

er i tillegg singel og har ikke bruk for så mye tomle plass hehe.. tror jammen jeg kommer til å bytte ja! har maling så kan jo begynne å male ikveld også!!

og om jeg får kjærste så kan han like godt kose seg i senga på det lille som det store rommet heheh..

bytter jeg!

Skrevet

Hva med å sove i stua? Så kan du bruke det minste rommet til treningsrom!! ;D haha

Skrevet

Bytt rom dere!

I den første leiligheta mi var det ene rommet 6 kvm, og det andre 18. Begynnte med å ha begge sengene på det store, og lekerom på det lille. Men etter kun kort tid så jeg jo at jeg trengte jo ikke tumleplass, skulle jo bare sove der inne. Så da skvisa jeg mi seng inn på det lille og laga til skikkelig rom til Guttongen.

Vi trenger jo bare rommet til å sove på, de lekene man som voksen har bruk for får som oftest plass i en eske på toppen av skapet. ;-)

Skrevet

bytt!!

jeg har nettopp byttet rom med 3-åringen min:)

skulle bare gitt han det største med en gang...

vi sitter ikke akkurat å leker på gulvet på rommet vårt! hehe

hvertfall ikke jeg:)

Skrevet

hehehe.. hadde tenkt at jeg kom til å bruke til kontor når jeg ble student, men så fant jeg ut at jeg helst vil sitte på skolen å gjøre det som trengs, for hjemme får jeg sjeldent gjort noe allikavel :)

vært fremme med målebåndet og sett at jeg får plass til treningsapparat og pult også så dette skal bli bra, trangt for meg men flott for croft :):)

Skrevet

hehehe.. nei du go senga må jeg nok ha, og håper jo å finne noen som kan leke med meg i den og da etterhvert ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...