Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Hvor gamle var barna deres når dere var borte fra dem en hel helg. Pappa skal være hjemme med vesla, altså. Men synes liksom hun er så liten når hun bare akkurat er året...
yasmina Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 naar d er pappae som skal passe paa saa er det jo greit saa lenge de ikke er avhengige av puppen. Mini var 9 mnd da jeg var borte en helg, da var han hjemme med storebror og pappaen. Ikke noe problem d....
Mille** Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Vi reiste bort sammen når snupp var 20 mnd, syns det er passe alder hvis begge skal dra. Pappan har vært en del borte i forbindelse med jobb, har gått helt fint det altså. Så lenge pappan er hjemme så tror jeg ikke det gjør noe at du tar deg en tur alene. )
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Vi er muligens ikke helt A4 da, men småen var 6 mnd første gang han sov borte(men i samme by som oss) og 10 mn første gang vi reiste bort en hel helg. Ta deg en tur og kos deg. Pappa vil nok kose seg med litt alenetid med gullet
hei81 Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 tuppa mi var 2 1/2 md første gang hu lå bort ei natt og 6md da hu lå borte ei hel helg. men det var til noen jeg stoler fult og helt på. Reis bort med god samvittighet, pappan er da hjemme!
alvefrøken Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Vår er 17 mnd, og aldri sovet borte fra oss enda Synes ikke hun skal gjøre det før hun kan snakke orntlig og ønske det selv. Det må sies at hun bare ser besteforeldre 1-2 ganger i mnd. Det er jo kanskje noe annet, hvis det er daglig kontakt. men hvis pappaen skal være hjemme, er det sikkert ikke noe å engste seg for
Zandra, fikk Jonas 7. feb Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 Tja..hvor gammel var han da..kanskje rundt 6mnd el noe? Hos Farmor en natt, og siden da har han ligget borte mange ganger både hos Farmor/Far, Mormor/Morfar og hos Tante. Alt fra en natt til langtur til Spania på 6 dager og ingen problem! Kommer jo alt an på hvordan barnet er, men siden pappa skal være hjemme så tror jeg faktisk ikke at jeg hadde tenkt noe særlig på om jeg skulle el ikke. Tenk så deilig å ha en hel helg å kose seg sammen uten mamma "i veien"!
*bolla pinnsvin* Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Gutten vår var 9 mnd og hadde gjerne gjort det tidligere også. Reis bort og kos deg! Hadde du ikke syntes det var litt rart hvis mannen din sa han ikke kunne reise bort en helg selv om du var hjemme? Disse pappaene klarer seg helt fint uten oss og synes sikkert det er koselig å ha gullet helt for seg selv noen dager. Det er jo også bra for jenta di å se at mamma faktisk kommer tilbake selv om hun er borte litt
*bolla pinnsvin* Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Må legge til at vi reiste bort begge to da han var 9 mnd, ikke bare jeg. Tok en langhelg i Skottland og koste oss masse. Småtten var hos bestemor og bestefar og koste seg glugg i hjel og ble skjemt bort masse ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå