Gå til innhold

litt skuffa jeg. taler/sanger ved bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

pappa kom og sa at han ikke vil holde tale i bryllupet mitt å snart. svarte at jeg hadde blitt veldig glad om han eller mamma holdt en tale likevel, men om de ikke ville så kunne de jo skrive en sang. tenkte at det måtte vel gå an for da synger jo alle og man slipper å stå der og grue seg til å snakke alene.

men nei. de ville ikke det heller. huskeri kke nøyaktig hva de sa, men gikk ut på at de ikke hadde noe positivt å si om meg. koselig å høre det ja.

ble lei meg jeg oggått og tenkt nå i et par uker. er jeg virkelig en så dårlig person at ikke engang mine egne foreldre har noe positivt å si om meg? føler meg skikkelig mye verdt nå ja:( mulig jeg mangler selvinnsikt, men skjønner ikke helt hva galt jeg har gjort heller....

*sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, da skjønner jeg godt at du ble skuffa!

Vil du ha de i bryllupet da? siden de ikke har noe godt å si om deg....så trur jeg jaggu jeg hadde utelatt de fra bryllupet mitt jeg !

En så spesiell dag - skal feires med de man er glad i & som er glad i deg !!

en stor klem til deg fra

Skrevet

de er jo flinke til å hjelpe til ellers og de sponser også feiringa litt så kan nesten ikke utelate dem heller. men det svei ja:(

Skrevet

hadde jeg hatt foreldre som sa de ikke hadde hatt noe godt å si om meg,hadde jeg bedt de holde seg hjemme! Ærlig talt,hva er det for en ting å si til ungen sin da??

Skrevet

Da hadde jeg rett og slett sagt at jeg kan "betale" dere ut.. Slik at de ikke hadde sponset noe.. Og sagt at om de ikke har noen fine tanker eller minner om sin egen datter kan de bli hjemme.. Sagt at jeg skal feire dagen med noen son liker meg og har fine tanker om meg...

Masse lykke til med bryllupet..=))

Skrevet

uff... hadde blitt skuffa jeg også...

mine foreldre holdt ikke tale i vårt bryllup, ikke svigermor heller. men de laget sang da. og alle sang. og det er jo ikke sånn at sånne sanger er skryt og skryt liksom.. det er jo mye om ting man har opplevd sammen og div minner..

synes det er litt dårlig av dem jeg!

Skrevet

Huff, dette var leit.

Mine hadde nok heller ikke holdt tale eller laget sang, de er bare ikke typen til det, men jeg synes jo det var forferdelig at de ikke hadde noe positivt å si...!

Sikker på det ikke var ett hjelpeløst forsøk på å være morsom el.l?

Jeg tror jeg ville tatt det opp med han og si det er greit de ikke vil holde tale/sang, men spørre om han virkelig mente det han sa og si at du ble lei deg.

Klem

Skrevet

I alle dager! Hva er det for en ting å si til datteren sin da? Jeg tror nesten ikke jeg ville hatt dem med i bryllupet i så fall. Si hva du mener om det de har sagt! Jeg tok nettopp et oppgjør med moren min, og det føles herlig å endelig ha gjort det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...