LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 fra Guttongen dro på ferie, før jeg havnet på den berykta lista her. Tror sannelig jeg må leite meg frem en god bok, eller forsøke å spikre gelè opp på veggen for å få tiden til å gå...!
Nit@™ Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Hva med å se maling tørke eller sitte å se på at gresset gror? Det skal visst være gøy ) Beryktalista... Har jeg gått glipp av noe IGJEN.... )
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2007 Hmm...da må jeg jo male noe først vel? Og det gidder jeg ikke. ;-) Og hagen min er allerede overgrodd... Hehe, lista over mest aktive brukere her inne. :-P
Nit@™ Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Oki, det var ikke værre. Tja, kanskje en bok er løsningen ) Eller rett å slett prøve å se hvor lenge du kan være på topp :-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2007 Tror jeg satser på en bok, og litt Tour. :-)
Nit@™ Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Hallooooo... Du er jo i bunn.... Nei skjerpings.. Et døgn til og du har jobba deg opp 5 plasser. *he he*
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2007 Hohoho! (skriver så blekket spruter her!) Syns ikke det er ille å smette innom lista i det hele tatt jeg! :-D
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 Hehe, jeg har både mann og barn hjemme, jeg, og sjekk hvor jeg er på lista!!! Kom opp i en diskusjon her en kveld, og da hoppa jeg med sjumilssteg oppover lista..... Jeg har liksom pleid å ligge omtrent nederst på lista, eller utenfor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå