annki83 Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 hei er det noens om vet om klinikk hausken i haugesund har 3d ultralyd? eller om det er andre i haugesunds område som tar 3d ultralyd!
miss_p Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 jeg har vært på ultralyd hos hausken, men han sa ingenting om han hadde 3d... men kan jo hende han har likevel, jeg spurte jo ikke etter det
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Nei, ikke 3D ultralys hos Hausken. Faktisk ikke 3D ul i hele Haugesund.. Nærmeste blir nok Stavanger..
♥lurelure♥ Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Hei! Jeg var på 3D ul på majorstuaklinikken i Oslo i går. Vil bare si at jeg ble kjempeskuffa. Kanskje hadde jeg for høye forventninger... Men bildene var dårlige, babyen ville ikke samarbeide (lå med ansiktet inn i morkaken), legen snakket dårlig norsk, og videoen var elendig (og de fleste bildene også). Så det er ikke så mye dere går glipp av. Men det var selvsagt kjempemorro å se lillegutt igjen da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå