Dolla&Heidi&spire Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Hei! Så i en annen tråd at dere skal gifte dere i Paris, bare dero to. Det skal sambo og jeg også! Har bestilt vielse fredag 14. desember. Innbiller meg at det er veldig flott i paris da pga julelys osv. Jeg lurte på om dere har kommet langt i planleggingen og evt har noen gode tips? F. eks hvilket hotel, hvilken restaurant! Hyggelig om du svarer hvis du ser denne.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Hei! Vi skal også gifte oss i Paris, i slutten av sept. Bare vi to som reiser ned, skal være der ei uke. Har bestilt middagscruise på seinen på kvelden Har bestilt reise gjennom Bridge Travel. Skal ha et selskap for nærmeste familie når vi kommer hjem til Norge igjen. Har bestilt meg en mørkebrun, lang kjole, brudekjolemodell med selskapskjolestoff Tror det blir bra! Paris i desember er sikkert kjempeflott!!
Dolla&Heidi&spire Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 Ååå så deilig da!! Middagscruise på Seinen høres fantastisk ut! Ha en flott tur!
lita78ღ Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Hei dere! Tok litt tid før jeg så denne... Vettu, vi har nesten ikke planlagt i det hele tatt. Har begynt å tenke litt på kjole, og skal ta en runde for å kikke litt snart. Når det gjelder middag/restaurant er jeg veldig i tvil..vil jo at dette skal bli veldig bra!! Vi har aldri vært i Paris, og kan ikke spørre så mange om romantiske alternativer (vi har ikke tenkt å informere andre om hva vi skal). Middagscruise hørtes jo fantastisk ut! Kan man lese noe om dette på nettet?? Blir det for kaldt i november kanskje, eller er det innendørs? Om noen kommer over restauranter eller annet som er perfekt for anledningen, blir jeg veldig glad for tips! De andre dagene har vi heller ikke planlagt, skal bare kose oss på tur! Skal dere ha blomster? Hva med håret?? Jeg tenker at jeg kanskje bare tar en enkelt langstilet en... har lyst på oppsatt hår, men så er det det med frisører da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå