Gå til innhold

Huff, den ene undulaten vår er død:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lå på bunnen av buret i morges da vi våknet. Den andre så ikke ut til å bære noe preg av det, men nå etter noen timer ser det ut som om hun skjønner at han er borte, står og roper og roper stakkars. Min søster mente at undulater ofte dør av savn om de mister partneren, noen som vet om dette stemmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de dør ofte av savn. Vi hadde to da jeg var liten, og da den ene døde, gikk det ikke lang tid før den andre døde.

Skrevet

Uff så trist. alltid trist når dyr dør :( kanskje dere bør finne en ny undulat, så den ikke blir ensom??

Skrevet

Det skulle jeg gjerne gjort, men får nok ikke min mann med på det. Han synes de er altfor bråkete. Om vi har besøk for eksempel gjør de alt de kan for å overdøve oss når vi snakker. Hehe, jeg synes det er koselig da.

Skrevet

åå skjønner. jeg liker veldig godt fuglekvitring da. koselige fugler.

dumt hvis den blir for ensom da :( de er jo veldig sosiale fugler

Skrevet

Vi mistet også en undulat av et par. Hørte at hun nok kom tiø å dø fort pga savn. Hun sluttet å fly rundt i huset som hun pleide, men utvilket et vennskapsforhold til marsvinet vårt, og tilbragte mange timer i hennes bur. Egentlig var det jo rørende. Hun levde i mange år etter tapet, marsvinet og fuglen døde rett etter hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...