Ole`s mamma Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Har ikke laget det før, men må lage til for ingen vasker der??? Det er to leiligheter i 1 etg, 2 i 2.etg og 1 i 3.etg, hvordan skal jeg gjøre dette og hvor ofte??? Forslag mottas med takk.
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Er det fellesareal det er snakk om? Er jo egentlig ikkje ditt ansvar å lage liste. Eg hadde heller gitt beskjed om at om dei ikkje vaska, må du leige folk til det, og det gir økning i husleiga. Pleier å være effektivt det...
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Litt kjedelig for den i øverste som leier alene, men hva med at han vasker ca 2. hver uke ned til 2.etg. (kanskje det blir litt mindre trafikke helt opp?), de e andre vasker annenhver uke, ned til 1 etg. og de i 1. vasker annenhver uke den delen rundt trappen og til ytterdøren? Vet ikke om det trengs vaskes hver uke heller jeg da? Har ingen erfaringer med det...
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Men om dei ikkje vasker no, trur du dei vil følge ei liste? Har opplevd det samme, men eg leigde. Var liste når eg flytta inn, men fant jo fort ut at kun eg vaska. Dermed ble det pålegg i husleiga, og vaskefirma. Dei andre gadd rett og slett ikkje...
FruDart Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Siden det er 1 leilighet i 3. etg og 2 leiligheter i de andre etg blir det vel mest rettferdig hvis de vasker hele fellesarealet hver sin gang. Bor selv i blokk og her skal det vaskes minst 1 gang i uken. Da må altså hver familie vaske fra 3. etg til 1. etg hver 5. uke.
HTC Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 Hver leilighet har hver sin uke de vasker hele trappa? Da må de vaske hver 5uke.
BettyBoob Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 det er sånn det er her hos meg er ikke mye å vaske, er bare 2 etg da. 4 leiligheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå