Gå til innhold

utredning av mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få ut litt agresjon...Først var legen i ferie...og det tok en stund før mannen min fikk time hos lege..Så venter vi en time over tiden han har fått beskjed om å møte...Så er han inne hos legen i 15. minutter og kommer ut med en lapp fra legen der det står : Pasienten må bestille ny time selv hos legen i august..Eventuellt spermaanalyse kan ikke bestilles før i september.. Hva f... skal det bety? Først får han ikke henvisning til sykehuset for å ta sperma analysen fordi han må ha time hos fastlege først..og så får han beskjed om å bestille ny time hos fastlege i august for at fastlegen skal evt. henvise han videre da...

Er det meningen at alt skal være sååå rotete, eller er bare legen hans idiot?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig. Hos oss var den min gynelkolog som skrev ut henvisning som mannen min tok med til Riksen

Skrevet

synes jeg også..Ble faktisk så irritert på dette at jeg ringte til min gynekolog og spurte om dette...fikk som svar fra resepsjonisten at sånn var det nok bare..?Spurte da om hun visste om noen som gjorde dette privat, og evt. hvor de hadde henvendt seg... Jaaa jeg vet at de gjør dette i danmark fikk jeg som svar...Jeg mente helst i Østfold, da ..svarte jeg. Tenkte etterpå.. Er dette egentlig sååå vanskelig å få til? Skulle det ikke bare vært å levert en spermaprøve til et sykehus... Akkurat nå føles det som dette er hjertekirurgi eller noe lignende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...