doffine Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Jeg gleder meg som en unge..... dette har jeg venta på i lang lang tid.. Håper bare at ark på manglerud har nattåpent:-)))
~Roskva~ Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 YAY!!! Jeg gleder meg vilt, jeg også. Har bestilt boka, så den bør komme i posten utgivelsesdagen. Det gjorde den sist gang :-) Jeg gruer meg litt til å ha lest den, da - og så er alt over. Og så har jo J.K. Rowlig bebudet at folk dør - geg kommer sikekrt til å grine som en unge!! Men jeg er så spent på hvordan det går!! oioioioioioioioioioioi
*RutIetutt* Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Tenkte jeg skulle vente til den kom på norsk denne gangen...føler på meg at det blir lite tid til lesing fremover;o) Dessuten vil jeg ha alle bøkene på norsk også (har de forrige både på engelsk og norsk) siden jeg vil lese de til barna mine når de blir større....GLEDER meg til å lese siste boken...men gruer meg til den er ferdig...da er det liksom over:o(
doffine Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2007 Jeg har forhåndsbestilt den på ark, så jeg må hente den der... Her håper jeg den ikkekommer i posten, for her er posten på ferie om dagen. FÅr ikke engang reklame... mandager, tirsdager og onsdag så kommer det ikke post. Og nå er jeg ganske så irritert.. for jeg venter ting i posten. Blæh.... Men jeg har satt av hele helgen til å lese:-))) nåde den som ringer meg i helga... hehehe... Jeg er spent på hvem som dør. Er vistnok to stykker... og jeg tror og håper at hummelsnurr tar en gandalf...
*RutIetutt* Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Ja, det håper jeg også! Fikk sjokk da Humlesnurr døde i forrige bok!!!
litakine og Theodor Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 min skal komme i posten, håper bare den kommer på lørdag, men tror ikke det siden posten her er så trege!!! Gubben gleder seg og, for da får han fred for en masete kjerring i en dag eller to.... ogfilmen kommer på kino her på fredag, så det gleder jeg meg til (bor på bygda, så det er første mulighet da )
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 Neeeeeeeeeeeeeeeeei, du måtte ikke si at Humlesnurr døde, jeg driver å leser den boken nå........................................... Søren at jeg gikk inn hit da, trodde dere bare skulle prate litt om nye boka... hihihi, jaja ;-p Jeg dør vel ikke fordi ;-p
doffine Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. juli 2007 skal ikke røpe mer snuppa, lover.... men jeg trodde at alle som er frelste hadde lest bok6:-))) ikke meninga å avsløre noe assa... men du kan selv lese deg til hva som skjer og hvordan det skjer:-)) er fortsatt spennende serru:-)))
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #9 Skrevet 17. juli 2007 HIhi, det går bra altså... hihi... ååå, gleder meg så. Ligger litt på etterskudd vettu siden jeg har hatt eksamen og vært så travel på skolen og slik. Så jeg er snart ferdig med den boken, og GLEDER meg til den siste... YEEEEY =) =) =)
nennemor og vesla Skrevet 17. juli 2007 #10 Skrevet 17. juli 2007 Når den kommer kan det bare regne så mye det vil. Reiser til svigers på fredag, og har passet på å bestille boka dit, iom at det ikke er så mange bokhandlere i umiddelbar nærhet. Planlegging
CB-BabyBoy Skrevet 17. juli 2007 #11 Skrevet 17. juli 2007 Boka mi ligger vel på Tanum på Karl Johan og venter nå tenker jeg!!!!!!!!!!!!! Gleder meg såååååååååååååååå sinnsykt masse! Vi må lage en egen analyse tråd her på bim da, men må skrive med advarlsel slik at vi ikke ødelegger for noen. Jeg regner med å være ferdig på lørdag - bok nr 5 som er lengst tok jeg på 12 timer! Så jeg mekker ei bøtte te, rigger meg til med puter, tepper og godsaker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå