Sneglemamma med nr. 2 i magen Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Vi har en gutt på 5 uker med kollikk. Noen mener at hvis vi gir ham morsmelkerstatning på kvelden, så vil magen hans få mer å jobbe med, og han vil sove bedre. Andre sier at det ikke vil hjelpe på luftsmertene, og at han ikke vil sove noe mer. Har noen av dere erfaring med dette?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 hei! jeg ville ha prøvet det - gjorde det selv på gutten min! han sov lengre når han fikk det - men det var litt stev å få i han det. Gi han 100 ml på kvelden - men ville nok prøvet med DR. brown flaske, den er veldig fin. Får du kjøpt på apoteket.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 hei igjen ville ha hørt med helsesøster først.............
Sneglemamma med nr. 2 i magen Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2007 Helsesøster mente at det ikke ville hjelpe...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 MAM flaskene med uttakbar bunner er like god som dr.brown mtp luft og 1/3 av prisen. Jeg har byttet de ut, men for meg er det at han suger myyye bedre på mam flaskene.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Det er vanskelig å svare på, tror alle barn er forskjellige der. Vesla vår fikk mm hele dagen men mme på kvelden og hun hadde kolikk. Det gjorde ingen forskjell hva hun fikk i seg, men hun sov faktisk litt bedre av mme. Du må bare prøve og se an.
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Har du forsøkt å kutte ut kumelk? Erstatninger er også laget av kumelk og kan være hardt for en mage som allerede sliter. Ville evt kjøpt alternativ erstatning på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå