dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 ************************** GRAVID: ************************** ************************* Over i ny PP: ************************** *************************** venter OVER ikm: *************************** dollypopp *******************************
Nivea30 Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 ************************** GRAVID: ************************** ***************** ******** Over i ny PP: ************************** Fixen *************************** venter OVER ikm: *************************** dollypopp *******************************
har4barn Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 ************************** GRAVID: ************************** *************** ** ******** Over i ny PP: ************************** Fixen snart4barn? over i 6.pp e.MA *************************** venter OVER ikm: *************************** dollypopp *******************************
Jordbæret <3 Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 ************************** GRAVID: ************************** Aurora *prøver igjen* *************** ** ******** Over i ny PP: ************************** Fixen snart4barn? over i 6.pp e.MA *************************** venter OVER ikm: *************************** dollypopp *******************************
Emi* Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 ************************** GRAVID: ************************** Aurora *prøver igjen* *************** ** ******** Over i ny PP: ************************** Fixen snart4barn? over i 6.pp e.MA Emi* *************************** venter OVER ikm: *************************** dollypopp *******************************
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2007 ************************** GRAVID: ************************** Aurora *prøver igjen* *************** ** ******** Over i ny PP: ************************** Fixen snart4barn? over i 6.pp e.MA Emi* dollypopp (da hopper jeg over i 28.pp, den kommer til å bli laaaaang) *************************** venter OVER ikm: *************************** *******************************
Miss Misantrop Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 ************************** GRAVID: ************************** Aurora *prøver igjen* *************** ** ******** Over i ny PP: ************************** Fixen snart4barn? over i 6.pp e.MA Emi* dollypopp (da hopper jeg over i 28.pp, den kommer til å bli laaaaang) Miss Misantrop pp 16 ugh... *************************** venter OVER ikm: *************************** *******************************
Maggimor 2.pp Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 ************************** GRAVID: ************************** Aurora *prøver igjen* *************** ** ******** Over i ny PP: ************************** Fixen snart4barn? over i 6.pp e.MA Emi* dollypopp (da hopper jeg over i 28.pp, den kommer til å bli laaaaang) Miss Misantrop pp 16 ugh... Maggimor over i 2.pp *************************** venter OVER ikm: *************************** *******************************
Miss Dynamite Skrevet 17. juli 2007 #9 Skrevet 17. juli 2007 vet ikke helt hva du mente med : venter OVER ikm , men jeg har min inatt såh... og ska ikke teste enda så.. setter meg opp der.. ************************** GRAVID: ************************** Aurora *prøver igjen* *************** ** ******** Over i ny PP: ************************** Fixen snart4barn? over i 6.pp e.MA Emi* dollypopp (da hopper jeg over i 28.pp, den kommer til å bli laaaaang) Miss Misantrop pp 16 ugh... Maggimor over i 2.pp *************************** venter OVER ikm: *************************** lille prøver'n *******************************
Tristan på vei fikk ei jente:) Skrevet 17. juli 2007 #10 Skrevet 17. juli 2007 ************************** GRAVID: ************************** Aurora *prøver igjen* Tristan på vei? endelig etter 12pp:) *************** ** ******** Over i ny PP: ************************** Fixen snart4barn? over i 6.pp e.MA Emi* dollypopp (da hopper jeg over i 28.pp, den kommer til å bli laaaaang) Miss Misantrop pp 16 ugh... Maggimor over i 2.pp *************************** venter OVER ikm: ***************************
Eggerøre ♥ Skrevet 17. juli 2007 #11 Skrevet 17. juli 2007 ************************** GRAVID: ************************** Aurora *prøver igjen* Tristan på vei? endelig etter 12pp:) *************** ** ******** Over i ny PP: ************************** Fixen snart4barn? over i 6.pp e.MA Emi* dollypopp (da hopper jeg over i 28.pp, den kommer til å bli laaaaang) Miss Misantrop pp 16 ugh... Maggimor over i 2.pp Eggerøre_7pp *************************** venter OVER ikm: ***************************
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 18. juli 2007 #12 Skrevet 18. juli 2007 ************************** GRAVID: ************************** Aurora *prøver igjen* Tristan på vei? endelig etter 12pp:) *************** ** ******** Over i ny PP: ************************** Fixen snart4barn? over i 6.pp e.MA Emi* dollypopp (da hopper jeg over i 28.pp, den kommer til å bli laaaaang) Miss Misantrop pp 16 ugh... Maggimor over i 2.pp Eggerøre_7pp Ann-Chi87 4.pp (TR kom presis, over i 5.pp) *************************** venter OVER ikm: ***************************
snart-en-liten-spire? Skrevet 18. juli 2007 #13 Skrevet 18. juli 2007 ************************** GRAVID: ************************** Aurora *prøver igjen* Tristan på vei? endelig etter 12pp:) *************** ** ******** Over i ny PP: ************************** Fixen snart4barn? over i 6.pp e.MA Emi* dollypopp (da hopper jeg over i 28.pp, den kommer til å bli laaaaang) Miss Misantrop pp 16 ugh... Maggimor over i 2.pp Eggerøre_7pp Ann-Chi87 4.pp (TR kom presis, over i 5.pp) snart-en-liten-spire? *************************** venter OVER ikm: ***************************
rosered Skrevet 18. juli 2007 #14 Skrevet 18. juli 2007 ************************** GRAVID: ************************** Aurora *prøver igjen* Tristan på vei? endelig etter 12pp:) *************** ** ******** Over i ny PP: ************************** Fixen snart4barn? over i 6.pp e.MA Emi* dollypopp (da hopper jeg over i 28.pp, den kommer til å bli laaaaang) Miss Misantrop pp 16 ugh... Maggimor over i 2.pp Eggerøre_7pp Ann-Chi87 4.pp (TR kom presis, over i 5.pp) snart-en-liten-spire? rosered over i 13.pp *************************** venter OVER ikm: ***************************
Venter.. Skrevet 18. juli 2007 #15 Skrevet 18. juli 2007 ************************** GRAVID: ************************** Aurora *prøver igjen* Tristan på vei? endelig etter 12pp:) Venter.. *************** ** ******** Over i ny PP: ************************** Fixen snart4barn? over i 6.pp e.MA Emi* dollypopp (da hopper jeg over i 28.pp, den kommer til å bli laaaaang) Miss Misantrop pp 16 ugh... Maggimor over i 2.pp Eggerøre_7pp Ann-Chi87 4.pp (TR kom presis, over i 5.pp) snart-en-liten-spire? rosered over i 13.pp *************************** venter OVER ikm: *************************** rosered 12 pp
rampejenta - ny spire Skrevet 18. juli 2007 #16 Skrevet 18. juli 2007 ************************** GRAVID: ************************** Aurora *prøver igjen* Tristan på vei? endelig etter 12pp:) Venter.. *************** ** ******** Over i ny PP: ************************** Fixen snart4barn? over i 6.pp e.MA Emi* dollypopp (da hopper jeg over i 28.pp, den kommer til å bli laaaaang) Miss Misantrop pp 16 ugh... Maggimor over i 2.pp Eggerøre_7pp Ann-Chi87 4.pp (TR kom presis, over i 5.pp) snart-en-liten-spire? rosered over i 13.pp rampejenta over i 6pp *************************** venter OVER ikm: *************************** rosered 12 pp
SassyMom Skrevet 19. juli 2007 #17 Skrevet 19. juli 2007 ************************** GRAVID: ************************** Aurora *prøver igjen* Tristan på vei? endelig etter 12pp:) Venter.. *************** ** ******** Over i ny PP: ************************** Fixen snart4barn? over i 6.pp e.MA Emi* dollypopp (da hopper jeg over i 28.pp, den kommer til å bli laaaaang) Miss Misantrop pp 16 ugh... Maggimor over i 2.pp Eggerøre_7pp Ann-Chi87 4.pp (TR kom presis, over i 5.pp) snart-en-liten-spire? rosered over i 13.pp rampejenta over i 6pp Sassymom over i 9 pp buuuuuuuuuuuuhu *************************** venter OVER ikm: *************************** rosered 12 pp
Maja☆ Skrevet 20. juli 2007 #18 Skrevet 20. juli 2007 ************************** GRAVID: ************************** Aurora *prøver igjen* Tristan på vei? endelig etter 12pp:) Venter.. *************** ** ******** Over i ny PP: ************************** Fixen snart4barn? over i 6.pp e.MA Emi* dollypopp (da hopper jeg over i 28.pp, den kommer til å bli laaaaang) Miss Misantrop pp 16 ugh... Maggimor over i 2.pp Eggerøre_7pp Ann-Chi87 4.pp (TR kom presis, over i 5.pp) snart-en-liten-spire? rosered over i 13.pp rampejenta over i 6pp *************************** venter OVER ikm: *************************** rosered 12 pp Maja
Silkemage Skrevet 20. juli 2007 #19 Skrevet 20. juli 2007 ************************** GRAVID: ************************** Aurora *prøver igjen* Tristan på vei? endelig etter 12pp:) Venter.. Silkemage *************** ** ******** Over i ny PP: ************************** Fixen snart4barn? over i 6.pp e.MA Emi* dollypopp (da hopper jeg over i 28.pp, den kommer til å bli laaaaang) Miss Misantrop pp 16 ugh... Maggimor over i 2.pp Eggerøre_7pp Ann-Chi87 4.pp (TR kom presis, over i 5.pp) snart-en-liten-spire? rosered over i 13.pp rampejenta over i 6pp *************************** venter OVER ikm: *************************** rosered 12 pp Maja
Sol :) Skrevet 20. juli 2007 #20 Skrevet 20. juli 2007 ************************** GRAVID: ************************** Aurora *prøver igjen* Tristan på vei? endelig etter 12pp:) Venter.. Silkemage *************** ** ******** Over i ny PP: ************************** Fixen snart4barn? over i 6.pp e.MA Emi* dollypopp (da hopper jeg over i 28.pp, den kommer til å bli laaaaang) Miss Misantrop pp 16 ugh... Maggimor over i 2.pp Eggerøre_7pp Ann-Chi87 4.pp (TR kom presis, over i 5.pp) snart-en-liten-spire? rosered over i 13.pp rampejenta over i 6pp *************************** venter OVER ikm: *************************** rosered 12 pp Maja Sol:) 1.pp
Veldig spent.. :) Skrevet 20. juli 2007 #21 Skrevet 20. juli 2007 ************************** GRAVID: ************************** Aurora *prøver igjen* Tristan på vei? endelig etter 12pp:) Venter.. Silkemage Veldig spent.. *************** ** ******** Over i ny PP: ************************** Fixen snart4barn? over i 6.pp e.MA Emi* dollypopp (da hopper jeg over i 28.pp, den kommer til å bli laaaaang) Miss Misantrop pp 16 ugh... Maggimor over i 2.pp Eggerøre_7pp Ann-Chi87 4.pp (TR kom presis, over i 5.pp) snart-en-liten-spire? rosered over i 13.pp rampejenta over i 6pp *************************** venter OVER ikm: *************************** rosered 12 pp Maja Sol:) 1.pp
2009baby!!!! Skrevet 20. juli 2007 #22 Skrevet 20. juli 2007 ************************** GRAVID: ************************** Aurora *prøver igjen* Tristan på vei? endelig etter 12pp:) Venter.. Silkemage Veldig spent.. *************** ** ******** Over i ny PP: ************************** Fixen snart4barn? over i 6.pp e.MA Emi* dollypopp (da hopper jeg over i 28.pp, den kommer til å bli laaaaang) Miss Misantrop pp 16 ugh... Maggimor over i 2.pp Eggerøre_7pp Ann-Chi87 4.pp (TR kom presis, over i 5.pp) snart-en-liten-spire? rosered over i 13.pp rampejenta over i 6pp Natalie3pp over i 4pp *************************** venter OVER ikm: *************************** rosered 12 pp Maja
Sol :) Skrevet 20. juli 2007 #23 Skrevet 20. juli 2007 ************************** GRAVID: ************************** Aurora *prøver igjen* Tristan på vei? endelig etter 12pp:) Venter.. Silkemage Veldig spent.. *************** ** ******** Over i ny PP: ************************** Fixen snart4barn? over i 6.pp e.MA Emi* dollypopp (da hopper jeg over i 28.pp, den kommer til å bli laaaaang) Miss Misantrop pp 16 ugh... Maggimor over i 2.pp Eggerøre_7pp Ann-Chi87 4.pp (TR kom presis, over i 5.pp) snart-en-liten-spire? rosered over i 13.pp rampejenta over i 6pp Natalie3pp over i 4pp *************************** venter OVER ikm: *************************** rosered 12 pp Maja natalie4pp Overskrift: Innhold: Innlegget blir signert med ditt nick Trykk bare en gang! Lagrer... vennligst vent. Tips en venn (Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå) ------- Annonser ------- GRATIS NAVNEGUIDE For deg med barn mellom 3 og 12 år Startside for gravide ************************** GRAVID: ************************** Aurora *prøver igjen* Tristan på vei? endelig etter 12pp:) Venter.. Silkemage Veldig spent.. *************** ** ******** Over i ny PP: ************************** Fixen snart4barn? over i 6.pp e.MA Emi* dollypopp (da hopper jeg over i 28.pp, den kommer til å bli laaaaang) Miss Misantrop pp 16 ugh... Maggimor over i 2.pp Eggerøre_7pp Ann-Chi87 4.pp (TR kom presis, over i 5.pp) snart-en-liten-spire? rosered over i 13.pp rampejenta over i 6pp Natalie3pp over i 4pp *************************** venter OVER ikm: *************************** rosered 12 pp Maja natalie4pp Overskrift: Innhold: Innlegget blir signert med ditt nick Trykk bare en gang! Lagrer... vennligst vent. Tips en venn (Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå) ------- Annonser ------- GRATIS NAVNEGUIDE For deg med barn mellom 3 og 12 år Startside for gravide ************************** GRAVID: ************************** Aurora *prøver igjen* Tristan på vei? endelig etter 12pp:) Venter.. Silkemage Veldig spent.. *************** ** ******** Over i ny PP: ************************** Fixen snart4barn? over i 6.pp e.MA Emi* dollypopp (da hopper jeg over i 28.pp, den kommer til å bli laaaaang) Miss Misantrop pp 16 ugh... Maggimor over i 2.pp Eggerøre_7pp Ann-Chi87 4.pp (TR kom presis, over i 5.pp) snart-en-liten-spire? rosered over i 13.pp rampejenta over i 6pp Natalie3pp over i 4pp *************************** venter OVER ikm: *************************** rosered 12 pp Maja Sol natalie4pp
*Bea* & bitteliten Skrevet 20. juli 2007 #24 Skrevet 20. juli 2007 ************************** GRAVID: ************************** Aurora *prøver igjen* Tristan på vei? endelig etter 12pp:) Venter.. Silkemage Veldig spent.. *************** ** ******** Over i ny PP: ************************** Fixen snart4barn? over i 6.pp e.MA Emi* dollypopp (da hopper jeg over i 28.pp, den kommer til å bli laaaaang) Miss Misantrop pp 16 ugh... Maggimor over i 2.pp Eggerøre_7pp Ann-Chi87 4.pp (TR kom presis, over i 5.pp) snart-en-liten-spire? rosered over i 13.pp rampejenta over i 6pp Natalie3pp over i 4pp *************************** venter OVER ikm: *************************** rosered 12 pp Maja Sol *Bea* - IKM fredag - ingen tegn til TR, men bare neg tester så langt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå