Gjest Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Mannen min skal sone. NYTT 12:24 17.07.2007 Hvordan kan dem mene at han skal inn for en bot på 5000 kroner når polakkene slipper unna helt? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=151247 Saken er at han hadde en bot på 5000 kroner til statensinnkrevingssentral. Meningen var at han skulle betale 1000 kroner hver mnd til det var betalt. Men han har vært til samtaler hos gjeldsrådgiver i kommunen på grunn av at han har endel gjeld som han vil ordne opp i. Gjeldsrådgiveren sendte da brev til statensinnkrevingssentral og bad dem om og senke mnds beløpet litt for og få deet til og gå runt. Men nei da mente statensinnkrevingssentral istedan at dem skulle stoppe trekket. Så har han fått brev at han skal inn og sone 7 dager. Skal inn i september. Synes det er helt på tryne at han skal måtte inn på grunn av dette. Må vel være bedre og sette inn dem som virkelig har gjort en kriminell handling!? (les linken til vg). Hvis det blir til at han skal inn, så mister han jobben. Da har vi ingen inntekt og da må vi flytte. Med tanke på at vi sliter endel i forholdet og strever for og få ting til og gå runt, så tror jeg at hvis han må inn så kommer det bli dråpen som får det til og renne over.Er rimlig lei meg her nå. Anonym
Mon Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Trenger vel ikke miste jobben for det, be om permisjon uten lønn. 7 dager går da fort
Devil in disguise Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Kan han ikke ta ut ferie da? Evnt snakke med sjefen sin og legge det frem på en ordentlig og saklig måte? Alle kan havne i trøbbel på den ene eller andre måten, jeg ville prøvd med sjefen hans.
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 KOPIERT FRA KRANGLE: Kan noen skrive på skravle at Han må ha plettfrie papirer i jobben sin. Derfor hjelper det ikke stort at han kan ta ut ferie. Hjelper heller ikke og snakke med sjefen. Anonym
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå