2 gutter og 1 jente Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 skal man ikke faa den maaneden etter foedsel? jeg foedte 15 mai, men faar ikke foerste utbetaling foer slutten av juli....hva er grunnen til det? er det saann for alle, eller maa jeg ringe de?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Sikker på at du ikke da får dobbel barnetrygd den måneden?
TusseMor07&09&14 Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Samme som jeg har fått beskjed om. Fødte 23 Mai.
2 gutter og 1 jente Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2007 jeg aner ikke...vil jo bli i slutten av denne maaneden....var derfor jeg lurte paa hvordan det har vaert for andre. har bare lest at alle sier at man faar utbetaling maaneden etter....
-spent- Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Det er ikke riktig. Det skal være måneden etter ja. Jeg fødte 3.juni og får første nå i juli. Ta kontakt med de du. De fleste som jobber med dette, kan det ikke selv en gang. Håpløse folk.
Go`mamma`n... Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Jeg fødte 30.april(som det står i nicket) Fikk første utbetaling i slutten av juni, men fikk da dobbel utbetaling(for mai og juni) Det får helt sikkert du oxo:-)
komplett.no Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 Barnetrygd skal du ha til og med måneden etter at barne er født og utbetales i slutten av måneden. Det er også den eneste stønaden du slipper å søke om, den kommer automatisk. Men det tar ofte litt tid før du er registrert på trygdeetaten så det går ofte to måneder før du får den, men du får da for begge månedene. Det var den beskjeden jeg fikk da jeg ringte. Jeg fødte i desember og fikk dobbel barnetrygd i slutten av februar.
2 gutter og 1 jente Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2007 okey, saa bra! da venter jeg og ser hvor mye som kommer inn, saa kan jeg ringe hvis det er bare for en maaned:) takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå