Gjest Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Hvilken stelleveske har dere? Grunnen til at jeg spør, er at jeg har en Baby Bjørn, den harde runde, og jeg er IKKE fornøyd med den.. Jeg har arvet den da, så da er ikke terskelen for å kjøpe ny så høy.. Men hvilken skal jeg velge?? Har sett på Skip Hop expo og dash, og den fra one tree hill. Er det noen som har noen av disse? Fornøyd eller misfornøyd og hvorfor?? Og noen som har andre dere kan anbefale?
WWJD Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Ble så lei stelleveska mi jeg, at jeg kjøpte en fin stor vanlig veske som jeg brukte i stedet. Mange fine romslige vesker med mange rom til billigere priser enn stellevesker! Det var ikke noe galt med stelleveska altså (emmaljunga) men ble bare lei av den samme svarte kjedelige veska hele tiden;o)
Honningmelon Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Jeg har en Skip Hop Duo, og er fornøyd med den. Den er vel ikke den største stelleveska, men har plass til det du trenger til et barn. Og den er veldig praktisk da. Også ser den fin ut :-)
lille je Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Har Emmaljunga, ikke fornøyd. Den er alt for "slamsete" . Ekkelt å ta ut og legge nedi ting, man har jo bare ei hånd til rådighet, som regel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå