janem Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Noen som har noe erfaring fra det? Evt. hvor man kan få det og pris?
Anele&Solstråla Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 har bare sett resultatet til min venninne og det var supert:) hun sier det var da hun fikk følelsen: jeg skal bli mamma:) Hun var på Majorstuaklinikken, der får man filmsnutter og DVD og det koster 1500 for 30min. På Balderklinikken i Oslo koster det 880,- for konsultasjon og et par hundre for en cd med bilder...også en halvtime der. Jeg bor i Oslo, men har tenkt til å kjøre til Nøtterøy for å ta min 3D. Virker veldig bra der, og så noen varme anbefalninger om han som utfører det der. Man får 30min med legen, og bilder og film på dvd til 800kr. sjekk ut www.kvinnedoktor.no Skal dit når jeg er i uke 29. Lykke til:)
janem Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2007 Jeg har hørt både positive og negative ting om Majorstuaklinikken, men kom over den på Nøtterøy nå nettopp, den virka jo veldig seriøs og fin. Men jeg bor på Hamar da, så får se hva samboeren er med på. Men lykke til!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå