Gå til innhold

Jeg sitter her med VERDENS NYDLIGSTE

Anbefalte innlegg

Skrevet

-- forlovelsesring på fingeren, og kjenner meg bare så stolt, full av kjærlighet, og lykke at det går ikke ann å få satt ord på!!!

Vi forlovet oss den 26.06.07. Og nå har vi da fått ringene på fingrene :)

Og det er en så god følelse å se sambo sitte med den vakre gullringen på den sexy hånda si, og bare vite at det er mitt navn som står i den!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!! :)

Ja, det er en fantastisk følelse. :)

Skrevet

åh gratulerer.

Jeg er også kjempe stolt av ringen min,ikke det at det er verdens mest fancy ring.. helt vanlig blank gull.. men for oss er det ikke prisen som avgjør om vi elsker hverandre.. hadde ikke trengt en ring heller,men er herlig å kunne vise hele verden at man har det godt i forholdet sitt liksom...

Det som er så trist nå er at ringen ikke får plass på fingeren og har måttet henge i kjede rundt halsen i flere uker allerede.. gleder meg til vannet forsvinner og jeg kan få den tilbake på fingeren igjen.

Skrevet

Nå trodde jeg du hadde førdt, he he;o)

Gratulerer så masse med forlovelsen!!!!

Er det ikke herlig? Ble selv fridd til 10.06 - på 30-års dagen min:o) Er bare jeg som har ring her da...

Når blir det bryllup da? Håper vi får det til neste sommer...men vet ikke om det går. Vi har lyst å gifte oss i utlandet og ha med nærmeste familie, men broren til samboer skal gifte seg neste sommer, og de mener at da går det ikke at de kan være med....:o((((

Skrevet

Han fridde på bursdagen sin (i august blir det 2 år siden) og jeg er sikker påat jeg var verdens lykkeligste:=) hehe.. En helt fantastisk følelse som enda ikke har gått over :=) hehe..

Blir bryllup neste år da:)

GRATULERER SÅÅÅ MYE:))))))

Skrevet

Vi har ikke så fancy ringer vi heller, min er det 3diamanter i som er satt sammen i en "hjerteform"...litt vanskelig å forklare, og sambo sin er lik som min men uten diamantene...Den er liksom så classy elegant, men ikke noe bling bling :)

Vi skal ikke gifte oss på en 3-4 år, må få kjøpt oss et sted først osv (leier i dag) Også må vi vel spare litt tenker jeg...er jo ikke gratis å gifte seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...