Gå til innhold

Hva finner dere foreldre på om kveldene?????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips....

Takk for svar!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe ... nei si det.. Jeg er alene jeg da, så etter at lillegutt har lagt sg er jeg stort sett for meg selv (hender at jeg har besøk da). Bortsett fra rydding/vasking bruker jeg en del tid på lesing og tv. Har begynt å lære meg russisk for å få noe mer fornuftig ut av kveldene mine og det er faktisk kjempemorro;o) hadde jeg hatt internett hjemme hadde jeg sikkert brukt aaalt for mye tid her inne hehe

Skrevet

takk for svar...Russisk ja, kanskje det var noe:) Litt stress med kyr alfabet da...du er flink!!!!!!! Lykke til med alt:)

Skrevet

husarbeid og annet kjedelige greier vi ikke får gjort når snuppa er våken...

ser film og koser oss med noe god mat/snop

ser på tv, sitter på internett

leser bok

scrappbooking som er veldig gøyt!!!

Skrevet

Jeg jobber fem kvelder i uken(ferdig halv ellve),og de to andre går med til tv-titting,data og god mat..:)

Skrevet

Her rydder jeg og støvsuger etter guttungen har lakt seg.

Når det er gjort sitter jeg på nett, leser en bok, lager fotobok på nettet fra de første 2 årene av guttungen liv, legger meg i badekaret og slapper av, har besøk av venniner.

Og søndags kveldene går med til å lage middag for de neste 5 dagene.

Skrevet

takk for tips!!!!! Alle sammen!!

Skrevet

hehe alfabetet er ikke noe problem. GRAMATIKKEN derimot;o) Jeg som knapt nok husker hva en preposisjon er! Men som sagt ; morro

Skrevet

Vesla legger seg kl 20, så bruker jeg en halvtime på husarbeid/støvsuging. Så blir det evt. kvelds i fred og ro + tv-titting frem til kl 21-21.30. Leggetid, vi har tv på rommet,så nå ser vi Sopranos hver kveld i senga (har en del serier på dvd,har dvd spiller på rommet også) :-D Kjempegøy,og dette er noe vi begge syns er moro. Ser film innimellom. Spiller også av og til,noen ganger sammen,noen ganger hver for oss. Ellers blir det lite. Prøver å komme oss ut selv et par ganger i måneden på feks kino eller ut å spise eller besøk.

Ja....og noen ganger drømmer vi oss bort sammen,snakker om ferier vi har lyst å ta,ting vi har lyst å gjøre med hus og hage :-)

Skrevet

Nå jobber både meg og sambo fullt så dagene er hektiske. Så når vi hat lagt snuppa kl 19. brukt en liten time (varierer) på å rydde, vaske osv - syns vi det er deilig å slappe av. Nå har jg vært student frem til nå, så har alltid hatt noe å lese på. Ellers bare koser vi oss i hverandres selskap, ser tv/film, internett. Vi har også endel besøk på kveldne. Og ofte går en av oss ut på besøk, kafe, kino el lignende med venner. Og så har jeg en lillebror som gjerne kommer å sitter barnevakt mens hun sover. Så da tar vi oss en tur ut. Nå skal vi bygge hus, så da går mye av tiden til planlegging og etterhvert til maling, sparkling og alt man kan gjøre selv.

Elles, er jo strikking, lage album eller annet håndarbeid gode tidsfordriv. Og BØKER!!

Skrevet

spiser middag, går tur med hunden, henger på nett, koser med hverandre, hører på musikk, syr litt, lager noen sider til fotoalbumet hennes..eller bare glaner apatisk inn i tv-skjermen..

Skrevet

Da går tiden med til TV, data og litt husarbeid. Samboern jobber mye, så syns det er godt¨og bare slappe av når barna er lagt.

Skrevet

Vi sitter som regel en vær sin runde på datan..Noen ganger er jeg til venninner eller har besøk,andre ganger han.. Eller har vennepar her på mat..

Men så å si hver kveld etter vi har dusja henter vi dyna og ligger i hver sin ende på soffan og ser på tv eller film!!! Det er kjempe koselig=)

Skrevet

Her går kveldene stort sett med til:

-husarbeidet jeg ikke har rukket mens ungene er våkne

-scrapping

-se film, en sjelden gang tv

-internett

-skravle på msn med venninner

-ta telefoner til venninner en ikke rekker med unger løpende mellom beina

Skrevet

Hos oss begynner vi å rydde når gutten har lagt seg. Rydde bort det verste, slik at det ser bra ut når vi står opp dagen etter. Så sitter vi ned foran tv'n og koser oss. Jeg pleier alltid å drikke en kopp med god natt te. Det er standard.

Slik er kvelden hjemme hos oss.

Skrevet

Hva vi finner på????

Her har ailelfall døget altfor få timer. Når begge ungene er i seng mellom halv 8 og 8 går det meste av tiden med til oppvask, handling, matlaging, rydding, klesvask, betale regninger, vaske og henge opp og stryke klær, pakke sekkene til dagen etter, ordne praktiske ting i frohold til aktiviteter neste dag etc etc etc etc.

Er vi heldige så dumper vi ned i her vår sofa med avis/ukeblad eller litt TV-titting!

Skjønner virkelig ikke de som har for MYE tid å slå ihjel!!! :)

Skrevet

Vi er ganske dølle! Kives om fjernkontrollen, tjatrer om smått og stort, sitter på nett...

Skrevet

På kvelden bruker vi som regel og spise noe god mat, se på en film eller tv, sitter litt på nettet, scrappbooking, spiller litt data, gjør litt egenpleie, leser bøker, smårydder litt, eller vi går tidlig til sengs og ser en film i senga og gir hverandre masasje...

Skrevet

Jeg jobber 3-5 kvelder i uka og er da hjemme ca 23.30 og da brukes resten av kvelden til å sove. Er jeg hjemme så er oftest gubben borte og da bedriver jeg tiden med internett, husarbeid, bøker og tv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...