melkekua™ Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Hvordan gikk det med søsteren din? Hva gjorde du? Har tenkt på deg.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 joda er her jeg. Jeg orket ikke mer, så jeg ga opp på mine krav. jeg sendte følgende melding til henne etter å ha fått uttallige trusler over sms: "Orker ikke mer av dette tullet ditt nå, felgene dine ligger ved postkassa vår og du får hente de i kveld ellers vil søppelmannen ta demed seg i morgen tidlig. Vi er ikke hjemme i morgen og vi ønsker ikke ha noen fremmede folk rundt omkring huset da." Etter 1 1/2 time så vi at hun kjørte forbi, gubben gikk ned for å sjekke og felgene var borte. Jeg ble hentet av ei venninne igår for å være hos henne i hele går så jeg slapp være hjemme i tilfelle min søster allikevel ville finne på noe "faenskap" Når jeg og gubben kom hjem, var ingenting rørt og hun holder seg nok unna oss nå. Jeg er veldig utslitt av alle dritt problemer i familien den siste tiden,men jeg ser fremover nå. Fikk snakket mye med Doffine på msn den samme kvelden,og hun var helt fantastisk. Akkurat da jeg trengte oppbakking fikk jeg det fra henne. Nå prøver vi åglede oss over de små tingene i livet, og ikke la folk som min søster få ødelegge mer for oss. Jeg kommer ikke få tilbake pengene hun skylder oss,en det gir jeg blanke f i... bare hun holder seg unna meg og min familie er jeg fornøyd. Tusen takk for at du spørr, beklager at jeg ikke kom med oppdatering.. ble kokt bort i kålen som vi sier her:)
melkekua™ Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2007 Du gjorde det rette ;o) Nå har du fått felgene og henne ut av verden! Like greit! Hennes tap! Godt du hadde Doffine til å bakke deg opp ) Sender deg en stooor klem ;o)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Tusen takk. Ja jeg er veldig takknemmelig for at Doffine var der for meg.. det var til enorm støtte. stakkars gubben min var jo så redd for meg og ikke minst babyen i magen.. men som du sier nå er det ute av livet mitt.. og jeg nekter å la meg bli dratt så langt ned i søla og tråkket på igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå