Gå til innhold

Morgenkåpe med i sykehusbagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har stort sett pakket den berømte bagen ferdig nå, med et par gode kosedresser til meg selv. Men det jeg nå har begynt å tenke på er om det kan være lurt å ha med en morgenkåpe???

Dette er ikke noe jeg vanligvis bruker, må i såfall ut på shopping... Hva tror dere? Og hvilke butikker selger slikt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg kommer til å ta med en. Tenker at det kan være kjekt å ha om jeg må opp på natten og ligger på stue.

De har på Cubus som ikke koster en formue :)

Skrevet

Jeg ville ikke kjøpt det, hvis du ikke bruker det ellers. De har sikkert til utlån hvis du trenger. Det har i alle fall vi på sykehuset hvor jeg jobber.

Skrevet

Jeg kjøpte en morgenkåpe, tenkte at det kunne være litt godt å ha med :) Ligger klar i bagen den.

Kjøpte den på Princess, kosta 199 kr.

Skrevet

Jeg hadde ikke med dette da jeg fødte.. Hvis jeg skulle på do på natta så brukte jeg bare den sykehusskjorta ;) På dagen gikk det i kosebukser og singlett..

Lykke til med fødsel :)

Skrevet

jeg har pakket ned en lett morgenkåpe,er deiligt og slenge på seg.

Jeg kjøpte min på sparkjøp til 147 kr.trenger ikke til venlig

men sist jeg fødte gikk jeg med den på sykehuset.

Skrevet

Jeg synes det var godt å ha morgenkåpe på barsel. Fin når man for eksempel står opp på natta for toalettbesøk og bleieskift. Anbefaler å kjøpe ei lett og ikke så ruvende morgenkåpe, så det ikke blir for klumpete og varmt.

Skrevet

Ja! Jeg måtte få mannen min til å løpe å kjøpe en sist, veldig kjekt å ha :o)

Skrevet

Jeg tror at jeg kommer til å ta med pysj og ikke morgenkåpe.

Skrevet

Jeg tar med morgenkåpe. Sånn lett håndklelignende strandkåpe på en måte, så tar den ikke så stor plass. Synes forresten den var fin, så kommer sikkert til å bruke den siden også. Også var det glidelås på den, så slipper man å passe på at alt er på plass hele tiden, og at den ikke glir opp. 149 kroner på Princess Oslo City.

Skrevet

Jeg har med to pysjbukser og noen topper og ammetopper. I tillegg har jeg sykehusskjorta og da trenger jeg ikke morgenkåpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...