Gjest Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 lønner det seg å være medlem?Er det noe å "tjene"på det??Handler ikke så ofte på coop,men innimellom.Ser de har medlemstilbud noen ganger og.
Mrs. Bouquet Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Ja det lønner seg, betaler inn et engangsbeløp for å blir medlem. Beløpet får du tilbake om du ikke vil være medlem lengre. Blir en del tusen i kjøpeutbytte på oss, er jo en del butikker som er med i coopkjeden.
melkekua™ Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Ja, det lønner seg ) Litt billigere bensin når du fyller på statoil. Medlemstilbud, og noen ganger har de tilbud på enkelte matvarer. Lønner seg å bruke shop express, du bruker sånn kodeleser og betaler selv i kassen (uten kassahjelp).
Mrs. Bouquet Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Shop express har ikke jeg sett noen steder her i distriktet
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 takk for svar=) Men leste man får eienadeler i den butikken man melder seg inn i.Hva betyr det?
Mrs. Bouquet Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Man får høyere kjøpeutbytte i den butikken, så det lønner seg å melde seg inn det stedet du handler mest.
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 ok=) blir vel på obs da..hehe er ikke så ofte der,men når jeg først er der,blir det en del hehe...
Mrs. Bouquet Skrevet 17. juli 2007 #9 Skrevet 17. juli 2007 Kappahl gir også kjøpeutbytte for coop medlemmer
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #11 Skrevet 17. juli 2007 Jeg handler en del på Prix og OBS, også handler jeg alt av oppussingsstæsj på OBS Bygg. I tillegg fyller jeg bensin kun på esso (og andre som er med i coop), og det blir fort et par tusen i året - som utbetales i slutten av januar! Og det kommer like godt med hvert eneste år
lille je Skrevet 17. juli 2007 #12 Skrevet 17. juli 2007 Man får det samme kjøpeutbyttet i alle butikker i det samvirkelaget man er medlem i. Det vil si at hvis man er medlem på østlandet får man like mye enten man handler på prix, mega el obs, men du vil få færre prosent hvis du f.eks. drar nordover og handler på en butikk i et annet samvirkelag.
Katja Skrevet 17. juli 2007 #13 Skrevet 17. juli 2007 Jeg handler stort sett på Prix og Coop Obs, og fyller bensin der Coop får rabatt. Blir mellom 2 og 3 tusen i kjøptutbytte hvert år, og det er penger som kommer veldig godt med her i huset. SmartClug har også innført et sånt system nå. Man får kjøpsutbytte og får en del varer til billigere medlemspris, så det er ikke dumt å ha være medlem der, hvis man handler en del på SmartClub.
*Rutletutt* Skrevet 17. juli 2007 #14 Skrevet 17. juli 2007 Ja - vi er medlemmer og det er endel gode tilbud av og til + kjøputbytte på mange butikker - bla KappAhl. Kjøper endel klær til småen der og får endel rabatt pga medlemstilbud av og til. I tillegg er det jo -10,- på alle bleier:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå