3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Jeg har kjøpt inn Avent brystpumpe Isis IQ Uno spesielt med tanke på at det kan bli en del pumping da jeg skal ganske tidlig tilbake på jobb. Det jeg lurer på er hvordan denne skal rengjøres for at det skal være bra nok? Skal alle delene kokes etter bruk? Noen som vet om Avent har en liten maskin for å sterilisere alle delene som er enkel å ta med på jobb? Og når dere bruker flaske, koker dere flaskene rett før de skal brukes, eller kan de kokes rett etter bruk for så å være klare til neste gang babyen skal ha flaske?? Føler det er litt dumt å spørre om kanskje, men er som sagt uvitende førstegangs med null erfaring med spedbarn...
nybebis Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Jeg kokte alt, men en venninde av meg brukte bare oppvaskmaskinen. Går ganske fort og greit å bare koke det litt, de kan godt være kokt noen dager før bruk, det går fint.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2007 Tusen takk for kjapt svar! Utrolig kjekt å dra nytte av andres erfaringer:) Da blir det nok koking i første omgang iallfall!
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Hei.. Pumpa skal steriliseres etter hver gang ja, du får kjøpt en Avent microsterilisator(har selv denne og er superfornøyd) da er det kjempe enkelt og kjapt å sterilisere både pumpe og flasker. Jeg steriliserer flasker hver kveld, og de setter jeg i skapet til jeg skal bruke de
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2007 Du husker ikke tilfeldigvis hvor mye denne microsterilisatoren kostet?
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Hmmm tror det var 250 kr eller noe, veldig billig. Bestilte på lillelulle.no
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2007 Det var jo ikke dyrt, nei:) Fant den inne på lillelulle.no nå, så spørs om ikke den havner i handlekurven om ikke så lenge, ja! Tusen takk for tipset:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå