Gå til innhold

Sikkert ufattelig teit spm, men er jo førstegangs, da;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt inn Avent brystpumpe Isis IQ Uno spesielt med tanke på at det kan bli en del pumping da jeg skal ganske tidlig tilbake på jobb. Det jeg lurer på er hvordan denne skal rengjøres for at det skal være bra nok? Skal alle delene kokes etter bruk? Noen som vet om Avent har en liten maskin for å sterilisere alle delene som er enkel å ta med på jobb? Og når dere bruker flaske, koker dere flaskene rett før de skal brukes, eller kan de kokes rett etter bruk for så å være klare til neste gang babyen skal ha flaske?? Føler det er litt dumt å spørre om kanskje, men er som sagt uvitende førstegangs med null erfaring med spedbarn...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kokte alt, men en venninde av meg brukte bare oppvaskmaskinen.

Går ganske fort og greit å bare koke det litt, de kan godt være kokt noen dager før bruk, det går fint.

Skrevet

Tusen takk for kjapt svar! Utrolig kjekt å dra nytte av andres erfaringer:) Da blir det nok koking i første omgang iallfall!

Skrevet

Hei..

Pumpa skal steriliseres etter hver gang ja, du får kjøpt en Avent microsterilisator(har selv denne og er superfornøyd) da er det kjempe enkelt og kjapt å sterilisere både pumpe og flasker.

Jeg steriliserer flasker hver kveld, og de setter jeg i skapet til jeg skal bruke de ;)

Skrevet

Du husker ikke tilfeldigvis hvor mye denne microsterilisatoren kostet?

Skrevet

Hmmm tror det var 250 kr eller noe, veldig billig.

Bestilte på lillelulle.no

Skrevet

Det var jo ikke dyrt, nei:) Fant den inne på lillelulle.no nå, så spørs om ikke den havner i handlekurven om ikke så lenge, ja! Tusen takk for tipset:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...