Gå til innhold

Brystpumpe

Anbefalte innlegg

Gjest Ut på tur
Skrevet

Det var en tråd her inne tidliger om brystpumpe men var ikke så smart at jeg skrev ned merkene som blei anbefalt :(

Så da lager jeg en ny tråd.

Noen som har gode anbefalninger til manuell brystpumpe? Har relativt stor byste dersom det har noe å si...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært kjempefornøyd med avent, skal bruke den nå til nr. 3 også. Har dessuten vært på utlan til andre. Så den er i alle fall holdbar!

Dessuten får du reservedeler ved henv. til dem om noe skulle gå i stykker.

Har selv stor byste og syntes dan passet godt. Du kan holde trykket over tid, noe jeg syntes var bra, siden ikke melken alltid kommer med en gang. Den ar lett å rengjøre og siden jeg liker godt aventflaskene ble den valget for meg:o)

Skrevet

Jeg går også for avent!

Har vært veldig fornøyd med den begge gangene..:)

Skrevet

Hadde medela pumpe med førstemann, den var tung å pumpe med (måtte bruke begge hendene), samt at det kjentes vondt ut til tider.

Har nå kjøpt avent isis. Har prøvd den bare bittelitt, og den kjennes kjempebehagelig ut, samt at den er lett å pumpe med bare en hånd.

Skrevet

Jeg brukte også Avent, og det funker bra :o)

Bare vær oppmerksom på at noen unger ikke vil ta flaske. Datteren min nektet enn hvor mye vi prøvde, så all pumpingen var til ingen nytte... Men jeg skal prøve igjen denne gangen. kanskje det hjelper å prøve flasken med en eneste gang;o)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Høres ut som om valget er klart :)

Er klar over risikoen for at barnet ikke vil ha flaske, men nesten alle sier til meg det er en grei forsikring å ha en pumpe til de dagene ungene ikke spiser nok ...

Og så håper jeg at den vil ha flaske sånn at pappan og barnevakt kan mate litt også ... optimist jeg ;)

Skrevet

Hva tenker dere om manuell vs. elektrisk da?

Skrevet

For meg er elektrisk det klare valget...synes det er veldig tungvint med håndpumpe, har forsøkt flere.

Skrevet

Ja?

Går det å stille "sugestyrken", eller er det enklere med manuell? :)

.. ser for meg at jeg blir litt sånn melkeku med den duringen.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...