Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 hva er gode kvaliteter å se etter når man skal velge dagmamma?
LINDA*** Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 om hun har sprettrompe... Haha... Kødda;) Jeg undrer jeg også... Tror jeg må ha dagmamma 3 mnd før barnehage neste år..
2 gutter og 1 jente Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 ei som virker omsorgsfull, glad i barn og som jeg foeler tillit til. ei som oensker det beste for mitt barn og som jeg foeler vil gjoere en god jobb... hun boer ha egne barn syns jeg. jeg vurderer faktisk aa bli dagmamma selv ett aars tid for aa faa vaere hjemme med gutten min litt lengre. faar se hva jeg finner ut.
En liten mamma Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Hun må være omsorgsfull og fornuftig. Nøyaktig og snill. Oppmerksom og omtenksom. Rolig og trygg. Og ikke minst ærlig!! Det er mine kriterier, det viktigste for meg er at barnet mitt trives hos henne og er trygg. Huff, jeg er redd jeg aldri vil finne noen som er god nok for min llille gullklump...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå