Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Jeg er din hemmelige venn. Har du noen spesielle fargeønsker når det gjelder pakken din? Så vedt jeg har greid å finne ut har du et barn.. Er det gutt eller jente?
Gjest mphs Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har en jente på snart 2 år. Om du tenker på garnfarger så liker jeg det meste, men akkurat nå går det mye i å kombinere en eller to klare farver med brunt eller grått i forskjellig striper og mønster.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Da har jeg sendt pakken din. Beklager at det tok litt id, men jeg har vært på hyttetur i noen dager. Håper du blir fornøyd!
Gjest mphs Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Så spennende. Jeg er på ferie selv så jeg får ikke pakken før jeg kommer hjem. Fint å ha noe å glede seg til:o)
Gjest mphs Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Nå har vi kommet hjem og jeg ringte posten for å få ut posten vår så da får jeg kanskje pakken i morgen. Gleder meg:o)
Gjest mphs Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Det var ikke pakke eller pakkelappe i posten min som jeg fikk utlevert i dag. Sendte du den som brev eller pakke? De på posten kunne heller ikke sjekke om den lå der. men sa hvis den lå der kom jeg til å få ny lapp senere. Får vente litt til.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 *rødme* Ops, fant igjen pakka di i bilen i dag. Sambo skulle putte den i postkassa... Så i dag er den sendt (som brevpost) av meg personlig. *ikke stole på andre...*
Gjest mphs Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 ) Så fint at det hadde en så enkel forklaring. Da kommer den jo snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå