Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mistet dere symptomene? Hvilken uke???merker ingen ting mer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puppene ble mye mindre ømme rundt uke 10,og murring har jeg vel nesten ikke hatt denne gangen. Den voldsomme varmeproduksjonen ga seg rundt uke 14,tror jeg,og ekstrem trøtthet rundt samme tid. Er enda kvalm,kjenner spark/bevegelser og er fortsatt trøtt/slapp,men ikke like mye som før. Er 21+6 idag.

Skrevet

tusen takk for svar :) blir stressa over alt...

Skrevet

Jeg vet hvordan det er! Har mistet 2 ganger,en av dem var en MA,så er veldig var på symptomer o.l selv. Hadde to tidlige UL som gjorde at jeg pusta mer ut de første 14 ukene,etter det har jeg vært ganske avslappa,men liker helst å kjenne liv hver dag,ellers gnager det litt i magen!

Om du uroer deg veldig synes jeg du skal ta en UL,bare for å få roa nervene litt,er så fælt å gå å være nervøs hele tida og ikke vite,selv om det i de aller fleste tilfeller går bra! :-)

Skrevet

Jeg har vært symptomfri så og si hele tiden, men etter uke 9 har jeg ikke kjent noe som helst. Føler meg ikke gravid i det hele tatt. Jeg var på UL i uke 12 og da var det fullt liv, så du trenger nok ikke bekymre deg. Men vet hvordan det er, skulle gjerne kjent noe innimellom :-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...