Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Vi har "begynt" å slutte med bleie nå fordi tulla selv ønsker å bruke truse. Det er jo selvfølgelig kjempe flott, men synes hun har litt for mange uhell. Hun spør etter bleie når hun skal bæsje, men noen ganger skjer det i trusa. Hun sier også stort sett fra når hun må tisse og tisser da på do, men av og til tisser hun i buksa. Hun har ikke uhell hver dag, men kanskje ca annenhver dag. Virker jo ikke som hun er helt klart til å slutte med bleie, men siden hun selv ønsker å bruke truse har jeg jo ikke lyst til å tvinge henne til å bruke bleie heller. Hva ville dere gjort, fortsatt med trusetrening eller fortsatt med bleie litt til? Hun blir 3 år i september.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 jeg hadde nok fortsatt med bleietreningen.Virker som hun gjerne vil slutte...
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Gi det en stund til. Bleie er ein vane som for mange barn kan være vond å vende. Storesøster tisset på seg annekvar dag når hun slutta, men ville ikke ha på bleie. Ikke gjør mye styr ut av det, for det kan være litt sårt for henne når uhellene kommer. Lillesøster vil heller ikke ha på bleie lenger, men eg er egentlig i tvil om hu er klar for det. Hu tisser som regel kvar gang hu går på do, men det kommer gjerne litt i trusa før hu kommer på det. Har hu skikkelig uhell, ber hu om bleie etterpå. Må nok bli flinkere til å sette henne på do ser eg... Bæsja foresten på gulvet i dag...
mammatil4gull Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 en får jo slike treenebleier da som er tynne og kjennes som en truse en får å truser som er foret slik at det så fort ikke går igjennom på resterende tøy
Mrs Bøll Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Vår gutt har nettopp slutta med bleie - han er 2,5 år. De første dagene fulgte vi han på do ofte, han sa aldri fra om når han måtte tisse. Han hadde noen uhell men det virket ikke som om han brydde seg noe særlig om det. Han fikk flere tilbud om å ha på bleie men foretrakk bokseren. Men, så plutselig sa han fra... Har fremdeles noen uhell og litt "små" lekasjer inni mellom . Så lenge dattera di ikke vil ha på bleie ville jeg forsøkt litt til og heller gått til innkjøp av noen flere truser og bukser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå