Gå til innhold

Noen som har vært i Riga??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dit med søstrene mine i september. Noen som har tips til noe å ta seg til eller å se på ? Har hørt det er ganske billig der, men har liksom ikke peiling på hva byen har å tilby. Blir spennende !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp- var der for ett par mnd siden.. Bodde i en by rett utenfor som heter Jurmala. Mye billig i Riga, og endel som ikke er fullt så billig. Importerte greier er stort sett like dyrt, men jeg sjekket noen Dior briller bla og de var ca 500,- billigere der. Skinn er billig. På torvet der har de boder og handlehaller så langt øyet kan se- der er det billig men kvaliteten varierer jo. Men du finner mye fint der som du ikke finner andre steder. Lin og håndlagde ting er også billig der. Ellers er det gamlebyen i Riga som er fin og se- masse resaturanter. Ellers var det litt møkkete og grått der synes jeg...

Skrevet

Ser også for meg at byen er litt grå faktisk. Vi skal bo på et hotell som heter Metropole. Der skal det visst være en restaurant som er veldig kjent og god. Tror hotellet ligger i den gamle delen av byen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...