elhingsto Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 hei jeg er 31 +2 uker på vei og har ikke lagt på meg noe på 3 uker kjenner liv men synes det er litt lite!VAr på føden forrige uke til grundig sjekk og da sto alt bra til! noen som har vært i lignende situasjon?
Donna1 Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 heisann dette trenger du absolutt ikke bekymre deg for ..jeg la på meg kun 2 kg i løpet av hele graviditeten så ta dte helt med ro:) og bebyn var så fin atte han veide trots alt 3690 da han kom.. klem til deg
Spira31 Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Ja, men det kommer da veldig an på hvordan man så ut fra før av... om man hadde ekstra kilo (som babyen kunne ta av) eller om man var veldig slank/tynn....
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Hei!Jeg har lagt på meg jevnt og trutt gjennom hele svangerskapet, men den siste måneden har jeg kun lagt på meg 2 kg ca. Tenkte en del over det til å begynne med, men jeg har målt magen min, og den vokser fortsatt så da tror jeg alt er i orden. Legen min sa heller ikkenoe på det=) La på meg 9-10 kg fram til uke 27, men fra 27 til uke 33(33 fullgåtte uker i morgen) er det bare 2 kg til. Men jeg spiser ikke noe særlig mindre, og som sagt så fortsetter magen å vokse i samme tempo som den har gjort hele tiden. Tror det er heeelt normalt. Og det skal ekstremt lite næring til for at barnet skal ta skade av det=)
elhingsto Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2007 takk for svaret ble litt roligere. nå babyen har vært veldig urolig i dag så det tar jeg som et godt tegn! jeg veide ca 62 kilo og har lagt på meg ca 1/2 kilo i uka har også målt magen min og den har ikke vokst noe på 3 uker den heller! men tror det er i orden så lenge babyen er urolig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå