Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du sier du ønsker å få dib ut av systemet snart og at du er her mindre og mindre......lykke til med det, du har en lang vei å gå for jeg ser nicket ditt her hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trudde du ja, men du skjønner jeg Skriver ikke med pekefinger metoden og greier å både poste og skrive noen innlegg i løpet av noen få minutter. hehehe

Så jeg er nok ikk her så mye som du vil ha det til nei.

Skrevet

Ok, så siden jeg ser nicket ditt like mye nå betyr det at du før satt her mye uten å skrive noe også?

Skrevet

Eller jeg var ikke her i det hele tatt ;o))

Men må jo forøvrig si at du må være her mer en meg da siden du har full kontroll på når jeg her. kanskje vi begge trenger å få dib ut av systemet.

Skrevet

Du må jo ha vært her i det hele tatt. Er du kort?

Nå er det ikke meg vi snakker om nå. Jeg er ikke den som har sagt jeg er her mindre eller ønsker å få dib ut av mitt system. Det er du.

Skrevet

Selvføgelig er jeg her innne innimellom?!?

Daaaaaa?? (noen hjemme??)

Men om jeg er her og skriver mange inlegg en dag, eller bare av og til en dag, eller ingenting en dag, det beviser ingenting som helst , for snittet vil da vise det samme. Vanskelig å skjønne eller.

Om du mener du ikke ser nicket mitt her mindre en før, So what?? hva beviser det??

Jaja, hovedsaken er vel kanskje at jeg vet. ;o)) Så bare fortsett og bekymre deg over nettbruken min du så fortsetter jeg å være meg selv. Fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...