Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Og jeg har tatt test på test og de viser positivt alle sammen.. Helvete.. Hvordan kan det ha gått til holdt jeg på å si.. Skjønner jo at jeg da mest sannsynlig er gravid fordi jeg for moro skyld tok en 2 uker etter jeg fødte. Faen.. nå lurer jeg på hva jeg gjør og hvordan jeg regner ut..
KariMari Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Er det mulig......? Har du virkelig hatt lyst på sex 1 eller 2 uker etter fødsel??
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Hadde keisersnitt, så jeg slapp liksom den revne/sy-biten, jeg da. Og etter 2 uker tok jeg bare en test for å se om den var positiv, vet ikke hvorfor. Ventet med sex til 3 uker etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Kan det være så bra, da..? Hvis du nettopp har skåret i livmoren må den jo få tid til å lege seg.. Ta kontakt med fastlegen, du!
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Tror du bør vente 1 år ja.. var det jeg fikk opplyst om... men at det gikk bra å bli gravid fort igjen, så lenge man var i ro o.l under svangerskapet..
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 liksom, hvis det absolutt skulle skje. men de anbefalte det ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå